Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa idd War op de map Merville ownde echt op COD3 :)
    Maar ik zou geen War hoeven op cod4, ik vind TDM al leuk genoeg, en af en toe HQ.
     
  2. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter gooien ze er bij de update gewoon matchmaking in. Dat is pas uber! Kan je gewoon mappen spelen die je wilt en je krijgt ook gewoon je punten ipv van dat lompe private match. Ik heb zo vaak dat ik geen zin heb in showdown, dus dan verlaat ik de server zoek ik een nieuw join ik weer dezelfde en dat herhaalt zich soms wel 5x. Echt irritante shit. Lijkt me heerlijk ff avondje backlot hardcore S&D only xD
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat mis ik ook wel. Wil soms gewoon zelf een map uitkiezen. Soms wil ik zo chaotisch spelen in Shipment, geweldig. Er zit gewoon geen tactiek in deze map. Gewoon sprayen, granaten gooien en hopen op een kill. Soms sluit iemand een lobby na 1 match, dan zoek ik een nieuwe en dan heb ik weer dezelfde map. Dat vind ik dan best wel irri...
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Ik hoop nog steeds op een Capture The Flag!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik dood ben bij Shipment en ik respawn dan gooi ik altijd standaard een grenade, zo pak je meestal wel een kill.
    En CTF zou idd geweldig zijn! :D
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook altijd, Martydom op Shipment is ook wel lache, en dan met sonic boom :)
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond Rouen echt de beste map. Altijd die noobjes die dachten dat ze op dat huisje konden campen begroette ik altijd met mijn shotgun... in hun reet zegmaar :p
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De Deeper Bullet Penetration (of w/e) perk, werkt die alleen op muren of ook op lichamen? Want ik heb 'm op m'n sniper maar volgens mij kan ik beter Iron Lungs doen.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wat ook beetje jammer is, dat je jezelf niet kan zien als je naar beneden kijkt en dat er ook geen schaduw is.

    En wat ook nog jammer is, is dat je niet alle missies zelf kan uitkiezen om overnieuw te doen. Ik kan alleen Arcade doen, maar die missies wil ik helemaal niet spelen. Dus nou ben ik bezig met Veteran en nu begin best wel depressief te worden.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Who cares? Schaduw is er wel in het level crash bij de bouwlamp :+

    Ik kan wel elke missie uitzoeken. Mission Select ftw?
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik kan ook gewoon missie kiezen hoor....en schaduw? huh? Je schiet toch op mensen! Of wil je zijn als lucky luke! Sneller dan zijn schaduw schieten
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Bij mij is het ftl :mad: ik krijg alleen maar de missies van Arcade, precies dezelfde. Ook al als ik het spel heb uitgespeeld. C'est tres kut.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jou hoofdmenu bestaat toch ook uit:
    Resume Game
    New Game
    Mission Select
    Arcade *nog wat...
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, maar als ik Mission Select doe, dan krijg ik hetzelfde als menu als Arcade. Dus dezelfde missies van Arcade staan ook bij Mission Select.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha granaten, shipment.. jullie moeten nog veel leren :D
    Ik kan alleen 1 tip geven: bij shipment heb je GEEN guns nodig!!
     
  16. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen op muren

    Hey tricker wtf
    Egt niet normaal met jou heb jij ofzo 20 keer juggernaut. ik schiet gewoon 20 kogels in je en je gaat nog niet dood!:confused:

    hebben mensen ook dat de rand van de cd (cod4) gaat rafelen. ik heb er nu een kras op :'-(:mad: ga ff kijke wat ik er aan kan doen
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa precies hetzelfde, gister zo'n ronde kras opgekomen en nu onspeelbaar :mad: er zitten bij mij ook van die rafeltjes aan de zijkant idd.
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als er matchmaking was, zou ik de heletijd headquarters op shipment spelen. elk potje ongeveer 100 kills- 40 deaths daar. soms wel 180 kills. dan lvl je lekker snel:D
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens Duco, war was/is inderdaad geweldig. Snap ook niet dat Infinity Ward dat er niet in heeft gedaan. Misschien omdat de mappen niet zo groot zijn als COD3?
     
  20. De maps zijn er niet geschikt voor, Overgrown wel misschien maar dat is het dan.

    Heb trouwens 1000/1000 punten _O_, Mile High Club ging relatief makkelijker dan ik had verwacht. Nog na geen uur spelen had ik hem gehaald. De single player campaign was ook best makkelijk behalve voor Heat op Veteran, nog nooit zo'n moeilijke missie gespeeld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina