Sega Superstar Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 jan 2008.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sega Superstar Tennis

Uitgever: SEGA
    Ontwikkelaar: Sumo Digital
    Genre: Sport
    Release: 28 Maart 2008

In SEGA Superstars Tennis zullen spelers kunnen tennissen met al hun favoriete Sega personages. Een balletje slaan tegen AiAi uit Super Monkey Ball, de dansende Ulala uit Space Channel 5 of de altijd feestende Amigo uit Samba De Amigo, het wordt allemaal mogelijk in de aankomende tennisgame van Sega. Uiteraard kan er ook met de grote held zelf gespeeld worden, net als met meer dan 11 andere bekende karakters. Er kan in een aantal verschillende modi gespeeld worden, ten eerste natuurlijke een optie waarbij je het direct opneemt tegen een karakter naar keuze in een level dat je uitkiest maar daarnaast is er ook een toernooi optie waarbij je met je karakter een toernooi doorloopt en dit uiteindelijk moet zien te winnen. Ook kan er natuurlijk tegen elkaar gespeeld worden, lokaal of over Xbox Live en kan er met twee tegen twee worden getennist.

Net als in Mario’s tennistitel wordt Sega Superstars Tennis geen serieuse tennissimulator maar meer een vrolijke titel die iedereen kan oppakken en spelen. Vandaar dat er ook gespeeld wordt op banen die zijn gelegen in diverse herkenbare Sega locaties zoals de omgevingen uit Samba De Amigo en Sonic eigen bekende Green Hill Zone. Elke baan ziet er uniek uit en heeft ook zijn eigen omstanders. Zo komen Sonic’s vrienden uiteraard om de hoek kijken op zijn eigen baan en staan er Mexicaanse dansers naar de Samba De Amigo baan.

XBW Gamepage

Nieuws items:
    Informatie en screens uit segas sega superstar tennis
    Setje nieuwe screens uit sega superstar tennis te bekijken

[gt]29846[/gt]

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dit ook maar een beetje in de buurt komt van Mario Tennis is dit voor mij een must buy. Als dit leuk is, mogen ze van mij Sega Superstar Golf, Sega Superstar Smash Soccer, en veel meer maken. Het ziet er imo alvast leuk uit! :)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben gek van tennis hoor, maar ik wil wel met de professionele spelers spelen. Ik heb geen interesse in die Sega figuurtjes. Ik blijf dus gewoon Virtua Tennis 3 spelen. Dit spel gaat ook vast precies hetzelfde spelen als Virtua Tennis 3, omdat het van hetzelfde ontwikkelaarsteam afkomstig is. Tennissen doe ik met de Federer's van deze tijd, niet met Sonic. Misschien vis ik hem ooit uit de budgetbak

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de trailer bekeken? Ik denk dat dit dichter in de buurt komt bij Mario Tennis dan Virtua Tennis. Sowieso is het denk ik totaal niet te vergelijken, Virtua Tennis is gebaseerd op realistisch tennissen, en hier gebruik je rare mannetjes met superkrachten....

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij weet hij dat wel, maar wil hij gewoon liever realistisch tennissen ;)

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ...

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop dat het een erg goed spel wordt. Virtua Tennis 3 vind ik ijzersterk, dus de potentie om ook hier iets goeds van te maken is zeker aanwezig.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat snap ik wel. Er zullen geheid over the top dingen inzitten, van die idiote slagen die je nooit meer terug kan slaan. Ik bedoelde ook meer met "hetzelfde spelen" dat je de bal nooit van je leven uit kan slaan (zoals in Virtua Tennis). Dat is ook het enige minpuntje aan Virtua Tennis 3. Met Top Spin 2 moet je goed opletten om de bal binnen de lijnen te houden. Zoals eerder gemeld weet ik heus wel dat Sega Tennis super arcade gaat worden (Virtua Tennis is trouwens ook behoorlijk arcade). Maar ik houd echt niet van dat overdreven gedoe in tennisspellen. Ik wil gewoon normaal tennissen met de spelers en speelsters uit de ATP/WTA Tour. Maar dit lijkt me gewoon meer een titel voor de Wii. En dit jaar krijgen we ook een nieuwe Top Spin voorgeschoteld. Daar kijk ik veel meer naar uit. En dan met Virtua Tennis 3 en Top Spin 3 heb ik wel genoeg tennisspellen. In dat Sega universum zitten niet zoveel characters die me aanspreken. Eigenlijk maar eentje: Tails (die ik overigens niet zie op screenshots en trailers)

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beat zit er in van JSR dus zeker een must voor me :D.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De boxshot van Sega Superstar Tennis:
    Ziet er leuk uit!

11. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me op zich een leuke game als afwisseling op al dat zware geschut :D
    Zolang Nintendo niet met Wii sports 2 of een andere tennis-game komt lijkt me dit een aardig alternatief.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :confused: Wat een topargument :x
    Ik zie dat je PES 6 speelt, wat ben jij een kleuter, die is voor vanaf 3 jaar \o/

Leuke boxart Dazlindragon, ik heb hem in de startpost gezet!

13. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Boxart is wel erg nice. Zo ook de trailer. Ik heb er vertrouwen in, Sumo Digital is een prima team.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoeveel speelbare characters zitten erin? Het lijkt me toch wel wat meer dan ze in de trailer laten zien, dat vind ik maar een magere opkomst

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    • More than 15 playable characters from SEGA’s army of gaming idols including Sonic, AiAi, Ulala, and Amigo.

^^, ach sega heeft genoeg vette chars. Misschien nog meer dreamcast klassiekers :D. Ooga Booga, Floigan bros :). Wie weet.

16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hmm, heb Mario Tennis sufgespeeld op mijn Cube, en een party-tennis game is altijd leuk, maar op de 1 of andere manier trekken die characters van Sega me voor geen meter..
    Stom misschien, maar voorlopig lijkt me dit helemaal niks!

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben ook benieuwd, Nightbringer!

Ethereal, ik heb dat juist precies andersom, kennelijk is het gewoon iets waarbij smaken verschillen...

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb 25 nieuwe screenshots gezien. Die zagen er wel aardig uit en ik heb Tails gezien. Dus ik ben iets positiever over het spel. Ik zie hier graag een demo van verschijnen

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ze zagen er artistiek erg goed uit vond ik. Leuk met die levels in een bepaalde game stijl, bijv. Jet Set Radio stijl of Outrun.

Technisch was het wat minder vond ik, veel jaggies.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dreams zit er ook tussen, ik hoop echt dat ze nu wel verder gaan met de jet set radio serie.

Deel Deze Pagina