Jah, dat snap ik wel. Er zullen geheid over the top dingen inzitten, van die idiote slagen die je nooit meer terug kan slaan. Ik bedoelde ook meer met "hetzelfde spelen" dat je de bal nooit van je leven uit kan slaan (zoals in Virtua Tennis). Dat is ook het enige minpuntje aan Virtua Tennis 3. Met Top Spin 2 moet je goed opletten om de bal binnen de lijnen te houden. Zoals eerder gemeld weet ik heus wel dat Sega Tennis super arcade gaat worden (Virtua Tennis is trouwens ook behoorlijk arcade). Maar ik houd echt niet van dat overdreven gedoe in tennisspellen. Ik wil gewoon normaal tennissen met de spelers en speelsters uit de ATP/WTA Tour. Maar dit lijkt me gewoon meer een titel voor de Wii. En dit jaar krijgen we ook een nieuwe Top Spin voorgeschoteld. Daar kijk ik veel meer naar uit. En dan met Virtua Tennis 3 en Top Spin 3 heb ik wel genoeg tennisspellen. In dat Sega universum zitten niet zoveel characters die me aanspreken. Eigenlijk maar eentje: Tails (die ik overigens niet zie op screenshots en trailers)
Laatst bewerkt: 22 jan 2008