The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Is geen probleem Kevin, je hebt nog een redelijk lange weg te gaan.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe, Bereid je voor om HEEEEEL VEEEEL uren tegaan besteden :+ Oh trouwens nog een vraag! Als ik nu de main gate gesloten heb zeg maar en main story gehaalt heb, heeft dat invloed op mijn side missies? Zoals de guilds enz enz?

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope. Alleen de eventuele vijanden in guild worden waarschijnlijk wat moeilijker.

4. Towel

Towel Guest

Oef, zonet Lvl 42 geworden:D Duurt wel erg lang dat lvlen, iemand misschien een idee waar ik met een plakbanje op mijn block ergens kan gaan zitten? Vijanden die zichzelf healen, niet zo snel doodgaan, en alleen gaan meppen?

5. Towel

Towel Guest

Klopt als je diff op max zet ga je tering snel dood. Het verschilt per enemy. Die lynches met die staff's had ik erge moeite mee laatst (knight of the nine eerste quest) maar da kwam puur omdat k geen fire weapons op zak had:b:. Heb net de knnight of the nine uitgespeeld en serieus iedereen met mn vuisten neergemept. Ben nu lvl90 ermee. Moeilijkheidsgraad is default, dus op de helft;)

K wiltrouwens een pakje (glas denk k) helemaal enchanten met luck, en dan alle ruines afgaan opzoek naar vette wapens:) heeft iemand suggesties waar ik het beste kan snuffelen?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2008
  6. Ranger

Ranger I bleed blue.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent op misschien 25% van de Main Quest, zoals eerder al gezegd, dus don't worry. Alleen het laatste stuk is een lange ruk tot het einde, dus pas daar mee op, maar dat is pas over vele vele uurtjes gamen. Ik heb zelf eerst de Main Quest gedaan, hier en daar wat side quests en nog wat begindingen voor de Guilds. Toen de Main Quest klaar was eerst door die hele Arena gefietst, echt een eitje trouwens, en nu ga ik maar eens beginnen met de Guilds. Lekker hoor, zo'n lange game!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Thanks voor de antwoorden. Ik wil eigenlijk afsluiten met de main quest, aangezien ik heb gelezen dat het voor je gevoel minder wordt als je die eerst afsluit. Heb ze geholpen kwatch te bevrijden, maar ben niet meer op zoek gegaan naar Martin.

8. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    hej ff een vraagje: je kan met je bestaande mannetje vanuit oblivion naar shivering isles. Maar kan je daarna met hetzelfde mannetje, wel met hoger level natuurlijk, ook weer terug naar oblivon?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, shivering isles is gewoon een locatie die je vanuit cyrodil kan binnengaan

10. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    ok en daar kan je dus uit wanneer je wil?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yup, staat gewoon een soort van teleport deur midden in de oblivion wereld die je kan gebruiken om heen en weer te reizen naar de sivering isles

12. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx dan zal ik maar eens naar shicering isles gaan dan ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    doe de groeten aan sheogorath

14. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mogeh.
    kan iemand mij vertellen waar een thiefs guild zit. want ik ben al ff op zoek maar ik kan nergens wat vinden.

en maakt het trouwens nog uit als je gewoon op ijgen houtje die gate's sluit.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ijgen?? I mean...come on?!?!!

Anyhow, de Thief Guild die vind jou eerder. Je moet eerst in de gevangenis hebben gezeten, dan komt er zo'n Argonian (?) naar je toe, die geeft je een uitnodiging. En dan moet je naar de Waterfront gaan, en daar zie je het wel verder. :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laatste missie thieves guild is echt geweldig kan ik je zeggen. Lekker inhakken op van alles en nog wat. ;):)

17. Artemis

Artemis No strings attached

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrees ik tegen een glitch in de game gelopen. Ik heb zojuist de Recommendation-quest voor de Mages Guild gedaan van Cheydinhal. Uit mijn Oblivion Guide weet ik dat ik na die Quest in Falcars kamer twee Black Soul Gems moet vinden zodat Deetsan mijn Recommendation schrijft. Maar in Falcars kamer vind ik helemaal niets! Het groene pijltje wijst naar de dresser, maar daar ligt nada, noppes. Ik heb deze quest inmiddels al diverse keren van een nieuwe load geprobeerd, maar met steeds hetzelfde resultaat... Heeft iemand dit ook gehad? en hoe los je het op, want zonder deze laatste Recommendation kom ik niet in de Arcane University!
    Please, please, help me!

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet eerst bewijs vinden dat hij jou nooit een recommendation wilde geven? Anders weet ik het ook niet, hij hoort in die dresser te zitten.

19. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al met Deetsan gesproken nadat je die ring hebt gevonden?
    Hij zal je vertellen dat je idd moet gaan kijken in falcars kamer. Hij moet daar liggen iig. Succes!

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan mij vaag nog wat herinneren van die Cheydinhal quest voor de Mages Guild. Het meeste wat ik van die Mages Guild kan herinneren is toch wel die recommendation van Bruma. Ze zijn echt niet moelijk, want in negen van de tien gevallen ligt het antwoord voor je neus. Als mensen nou ook eens een poging deden de quest log na te lezen. Echt, zo heb ik geen vragen hoeven stellen. De quest log van Oblivion is rete makkelijk en behoorlijk uitgebreid. Met al die verhaaltjes over die quests zou je een heel boek kunnen schrijven. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina