Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De meeste sites nemen het artikel van Jake Metcalf van 8Bit Joystick met een hele grote korrel zout. De bron is annoniem en er zitten een paar ongeloofwaardige stukken in. De mensen die er in geloven .. geloven er in ... Maar dit is voer voor fanboys waar zelfs de honden geen brood van lusten

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zal niet allemaal kloppen, maar sommige dingen kloppen wel. Tja, komt kennelijk hard aan (een gedeelte van) de waarheid.... Of wil je soms ook gaan ontkennen dat de 360 hardware niet deugt? Want daar gaat dit artikel grotendeels over. Het mag duidelijk zijn dat het product is gerushed omdat het eerder uit MOEST komen dan de PS3, dat het product daardoor eigenlijk niet af was en grondig getest was, met alle gevolgen van dien. Je kunt nu wel roepen dat het allemaal onzin is, maar kun je dit ook aantonen? Ik bedoel, de problemen op enorm grote schaal met de 360 bevestigen deels het hele verhaal.

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  3. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ontkent het rushen van de 360 en niemand ontkent de problemen met de hardware op dit forum maar dit is inderdaad voer voor de fanboys van een anonieme bron en je slikt het als zoet koek..

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe herken je dat je een Falcon terugkrijgt of een Xenon?

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fanboys!Fanboys!Fanboys!Fanboys!Fanboys!Fanboys!Fa nboys!Fanboys!Fanboys!

Haha tering zeg, worden jullie nou niet moe van jezelf? Ga lekker een game spelen op een van de platformen die je hebt ofzo.

10 Threads later gaat het toch nog gewoon zo. Xwon en MacDennis posten cijfers waaruit blijkt dat de 360 beter scoort en Kameo post cijfers waaruit blijkt dat de PS3 beter scoort (ik noem nu gewoon even wat namen die hier vaak staan, maar er zijn natuurlijk zat anderen). Olé.

En 10 threads geleden ging het al over de hardware van de 360. We weten inmiddels allemaal dat er een kans bestaat dat je 360 overlijdt en dat deze kans bij de Xbox 360 wat groter is dan bij de PS3. Maar als veel mensen de software en opties bij de 360 beter vinden zullen ze dat risico wel nemen. Mensen die dat niet willen zullen sneller voor wat anders kiezen, boeiend. En mensen die de PS3 een toffere machine vinden kopen lekker een PS3. Go for it.

Ik snap het nut niet van het bashen van andere consoles. Misschien even omdat je er zelf slechte ervaringen mee hebt gehad, maar dat is na 7000 keer ook wel duidelijk.

Sorry, moest er ff uit :+

Let vooral niet op mij en ga lekker verder.. ^^'

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    NIet opkroppen die woede :thumbs: ;)

Klopt inderdaad, ik (en anderen) posten vaak cijfertjes over de verkopen etc. Ik probeer er ook een discussie mee aan te zwengelen en probeer ontwikkelingen te voorspellen (ik interesseer ook in die ontwikkelingen).

Ik reageer op persberichten met een kritische blik, ben meer pro MS omdat ik hen een jaar voordat Xbox 1 uitkwam al in de gaten hield omdat ze de game markt wilde betreden en tot op heden (op de hardware problemen na) vind ik dat ze het zeer goed doen.
    Jammer dat mensen me een fanboy moeten nomen maar goed, dat is gamers eigen denk ik.
    Mn broer heeft op mijn aanraden een PS 3 gekocht dus zo eenzijdig ben ik toch echt niet ;)

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Daar is deze thread toch voor schat ;), moeten Orcy en ik je weer onder handen nemen :+

En, er komt toch geen einde aan deze discussie, zo gaat het namelijk al vanaf het begin van 'de console'. Maar goed, hier blijft het ene 'kamp' maar oude uitspraken opvissen om een punt c.q. steek te kunnen maken, terwijl het andere kamp weer met andere cijfers en berichten aankomen. 8)

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Touché. :cool:

En nee, dat hoeft echt niet!!!!!! Ik ga alweer!!!! 8)

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer :'-( dan keren we weer om :+

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ^^

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Joene90 Die vraag kan je het beste hier stellen - Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12] daar staat ook het antwoord:)

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat mensen die een ROD hebben gehad graag willlen weten hoe het zit en elk verhaal geloven. Net kleine kinderen die willen weten waar de paaseiren vandaan komen. Anonieme bronnen zijn niet betrouwbaar. Dat zij je zelf ook over de Playstation 3 defecten die terug gaan naar de MM. Waarom geloof je dit verhaal wel en de andere niet?
    Kan je aantonen dat DAT verhaal onzin is?

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig mag je in Nederland nog geloven wat je wilt.......nog wel.

Niemand heeft de waarheid in pacht.....helaas.

Dat gezegd hebbend, ben ik er toch ook van overtuigd dat de de 360 zeer onbetrouwbaar is, en dat bovengenoemd verhaal best wel eens wat overeenkomsten met de waarheid zou kunnen vertonen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Doe maar, het is voor mij nl vast ritueel om voordat ik aan het werk ga deze thread even te bezoeken met een kopje koffie er bij en een grijns op mijn smoel...

Waarna ik tien uur later mijn ps3 of straks de 360 aandruk, tis maar waar ik ZIN in heb :9

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat goed met de 360 :cool:

15. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat de 360 versie van COD4 goed verkoopt. Niet dat ik iets tegen de ps3 heb, maar hoe meer mensen een multiplayer game kopen, hoe beter :).

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat die vergelijkingen nergens op slaan.

De 360 heeft 2 maal zoveel verkochte consoles...........dus vrij normaal dat er dus meer COD4's verkocht zijn op de 360

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar heb je een punt jenamu6, maar men is hier nu eenmaal gek op cijfers ;)

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hij verkocht 3 maal zoveel op de 360... Niet 2 maal zoveel ;)

19. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    45% is wel echt veel, hopelijk houden ze dat in 2008 vol.

Hopelijk zien we echt wat van MS op GDC, maar ik zou het zo'n vreemde plek vinden.

20. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost, maar wel een mooie:

Microsoft zou zich niet zo krampachtig moeten vasthouden aan dat kleine beetje marge dat ze hebben en eens écht een prijsverlaging moeten doorvoeren. Niks 49 euro van de Premium af en weer eens 20 euro van de Arcade. Tijd om de Arcade naar 199 te gooien en de Premium naar de 299 grens te trekken. Als de GTAIV lancering daar geen reden voor is, is die er helemaal niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina