hoopt dat iemand me kan helpen*
Ik ben van plan de Samsung Syncmaster 2032MW te halen.. Dit, omdat de monitor eigenlijk gewoon hetzelfde is als een tv. Er zit een tv tuner in(coaxingang) , scart-, vga-, dvi-, hdmi-, component-, composiet en s-video-ingangen zitten er allemaal op.
Ik wil dit gaan gebruiken als pc-monitor (hiervoor ga ik de vga of dvi ingang gebruiken), als tv-tje (hiervoor gebruik ik de gewone coax ingang). De xbox wil ik hier ook op aansluiten, dit via de component of via hdmi (wat later pas kan vanwege een non-hdmi xbox 360 die ik nu heb). Welnu, de vragen:
- Er staat op de site dat deze monitor 1080p kan verwerken, maar op welke ingangen? HDMI en/of component? Heb de manual doorgespit maar niet echt gevonden... Weet iemand dit toevallig?
- Dit beestje heeft een native resolutie van 1680x1050, op de site staat dus dat de monitor 1080p kan verwerken. STEL ik pomp 1920x1080 in de tv via hdmi of component...Zal dit dan dus worden gedownscaled naar 1680x945? klopt dit? vanwege het 16: 9 signaal dat het gaat krijgen op een 16:10 scherm..
//edit: link naar de monitor
Laatst bewerkt: 26 jan 2008