The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan mijn eerste huis in Anvil kopen (5000,-). Hoe bepaal ik of dit de moeite waard is?

@ Yellow: als iedereen alles zelf opzocht werd er geen vraag meer gesteld;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je krijgt later alles kado Kevf. Je moet ff die 5000 betalen, quest doen, dagje wachten en zelf geen vragen stellen. Mooiste huis in het spel en het word gratis ingericht. ;):)_O_

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerst maar eens 5000,- bij elkaar sprokkelen. Gaat vooralsnog erg traag :)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Later vind je niet echt hele goeie wapens maar die zijn echt gruwelijk veel geld waard! En ik vond de laatste questen van de Black Brotherhood erg tegen vallen....verhaal waar het overgaat is wel leuk maar de quest zelf viel me erg tegen en kort! Ik heb nu vampirism...hoe kom ik daar van af? Ik vind het echt zoooo irritant!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Binnen een dag melden bij een chapel of cure-potion gebruiken, anders een quest doen is me verteld. Ik zou denk ik nog eerder een oudere save gebruiken dan die quest moeten doen als ik de andere mensen er zo over hoor.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het al eens eerder gehad maar toen was ik nog in het begin dus toen kon ik nog een oudere save doen, maar hoe kan ik voorkomen dat ik gebeten word? Ik weet niet eens meer wat ik deed om gebeten teworden :+

7. Towel

Towel Guest

In het begin gaat geld erg langzaam. Ik zou daarom ook maar beter besteden aan items kopen enzo. Zodra je wapens vind kun je geld gaan verdienen. Anvil mooiste huis? Volgens mij is dat chenindal hoor, waar ik woon:b: 3 kasten in de woonkamer. 1 voor zwaarden/bijlen, 1 voor kleren en 1 voor pijlen/bogen. \o/

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    locatie locatie, locatie:+

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij zegt :+ En klopt het met Knights of nine add-on dat je dat kasteel op het einde krijgt? Want dat zou dat toch het perfecte stulpje zijn? \o/

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die zit volgens mij standaard bij de ps3 versie (heb ik), zou wel te gek zijn :+

edit: waarom is Anvil te verkiezen boven Chenindall?

11. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De prijs, als je die in Cheyindall volledig wilt inrichten ben je toch wel totaal (inc. huisprijs) wel een ton kwijt denk ik, maar het kan ook wat minder zijn (80k), maar weet niet meer precies, tijd geleden :p .

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is dat kasteel weer een andere add-on.

13. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het huis in anvil groot is en toch heel goedkoop. Je moet er wel een poepsimpel questje bij doen.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt er aan hé. Ben je goed in het ompraten van mensen en/of goed in Mercantile, dan maakt het een groot verschil. Het huis in Anvil kost echt altijd 5000 en word automatisch ingericht na het volbrengen van de missie.

15. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat er in de shivering isles geen huisje te koop is, of is die er wel? Is wel handig met die 2 verschillende armor sets ;)

16. Artemis

Artemis No strings attached

Leuk Bevonden:
    0

Yep, je hebt helemaal gelijk, ze zijn allemaal eezypeezy. Maar in de guide die ik heb gekocht staat letterlijk (met plaatje en al) waar die gem stones moeten liggen op de dresser, maar als ik Falcars kamer binnenstap (nadat ik met Deetsan heb gesproken die me zegt te kijken of hij die Rec niet al heeft geschreven) dan is de dresser leeg. En dan wordt het lastiger want verder ligt er echt helemaal niets in die kamer. En in de quest log staat niets meer dan 'kijk in Falcars kamer voor de Rec en iets verdachts'.

17. Towel

Towel Guest

K bedoel Skingrad ipv chinendal. Voglens mij is skingrad het duurste met alle inrichtingen. Maar is er een andere leuke investering te adviseren? K heb wel aantal ton over.

18. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je er aan om een eigen huis te hebben dan?
    gratis slapen en dingen opbergen toch?
    maar dat kan ik bij the blades ook al

19. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit mss eens na, vooral bij hints staan er precies dingen waardoor het mis kan gaan. Blijkbaar mag je die ring of burden in die well niet laten vallen en kun je ze al uit de dresser nemen voor de quest. Zeker dat je dit niet al gedaan hebt en ze ergens hebt gebruikt? Want dan is het ook om zeep.

Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer voor de heb.:)
    Neem bijvoorbeeld the vile lair (een uitbereidingset) deze is handig voor vampiers en slechterikken. (zoals mij}:])
    Je kan bijvoorbeeld een servant inhuren die je op pad kan sturen om te moorden en met de loot terug te komen, je kan een cattle cel maken met een prisoner die 24/7 slaapt zodat je altijd wat hebt om te eten. (oftwel bloed zuigen voor vampiers) en je kan een tuin met giftige planten krijgen etc. etc.
    Je kan het spel ook makkelijk zonder een huis uitspelen maar ik vind het gewoon leuker met.:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina