Ik denk het wel, je zal nog genoeg "geschiedenis" meekrijgen om alles aan elkaar te kunnen knopen. Zo was het toch bij de vorige MGS games vond ik, maar ik raad je aan om de vorige te spelen. Al was het maar omdat het allemaal echt geweldige games zijn .
Zo net MGS: The Twin Snakes uitgespeeld met het "valse" eind (als je alleen dit einde kent dan komt een deel van MGS4 vrij onlogisch over) zo dat ik de game kan herspelen voor het echte einde en met stealth .
EDIT: Zo net het uitgespeeld met het "echte" einde en ik moet zeggen dat het "valse" veel beter past bij MGS en ik het persoonlijk ook nog eens beter aansluiten vind bij MGS2 (maar voor MGS4 zou het helemaal niet kloppen).
In de laatste trailer van MGS4 dook Naomi Hunter terug op. Nu was de "echte" Naomu Hunter verdwenen in het midden-oosten, de plaats waar MGS4 zich vooral lijkt af te spelen. Maar de Naomi Hunter van MGS1 werkte bij Foxhound en die Naomi Hunter van de trailer was een gevangen van Foxhound. Zou het in MGS4 nu gaan om de "echte" of om die van MGS1?
Afgaande van de beelden zou ik zeggen die van MGS1 want ze zei op het einde dat ze een donkerdere huidskleur had en die Naomi Hunter van de trailer had ook een donkerdere huidskleur als ik me goed herinner. Maar aan de andere kant... wie zegt dat de "echte" Naomi Hunter ook geen donkerdere huidskleur had?
Ach, so many questions... so few answers. Kan niet wachten op MGS4.