Nee als je ergens voor betaald hebt word het even gefixxed en praat men nergens meer over. Als je internet plat is krijg je toch ook de tijd die het niet meer deed terug. Dat Microsoft compenseert is al heel gul laat staan met een spel die nog eens 10 euri kost. Tis best klote voor mensen die het spel al gekocht hebben maar get real je gaat toch niet denken dat microsoft je gewoon die punten geeft. Ze hebben wss een akkoordje met de developer van dat spel, zand erover, zwaai zwaai. Al met al netjes opgelost.
Neehoor, tegendeel. Als mijn internet plat ligt beding ik altijd dat ik voor die periode mijn geld terug krijg. Ook had ik al eens problemen gehad met de digitale tv, toen heb ik ook een maand ''gratis'' gehad. Als je als consument op komt voor je rechten, dan is het dood normaal. Een bedrijf waar je een dienst van afneemt moet gewoon leveren conform de voorwaarden, als ze dat niet doen heb je recht op compensatie of ontbinding van het contract.
Als iemand nog met Boom Boom Rocket een A ranking wil halen op het moeilijkste niveau. Moet je even het eerste nummer spelen van de nieuwe liedjes. Ik had hem daar in één keer A*
Vervloekt! ------------------------ En nog maar steeds 400 punten Deze hadden ze van mij wel gratis mogen weggeven ipv Undertow
Ik had nog net 60 punten weten te halen, maar dat mag de pret zeker niet drukken! De game staat nog steeds in mijn top 10 meest gespeelde games.
waar kan je dat zien dan, hoeveel dagen je een game hebt gespeeld? kan het niet via xbox.com vinden...
*accepteert http://www.360voice.com/ Dan moet je je op die site registreren. Je 360 gaat dan iedere dag bloggen over je activiteiten. De blog houd dan ook nog een lijst bij waarin staat hoeveel dagen je iedere game hebt gespeeld Die van mij: http://www.360voice.com/blog.asp?tag=DulleNL
Ik heb daar nog steeds halo 3 op 1 staan terwijl ik die niet eens 2 maanden gespeeld heb ALs ik me eerder had geregistreerd stonden crackdown en saints row wel dik bovenaan. Geometry 2 laat ik maar aan me voorbij gaan. Vond 1 al veels te lastig, heb er 2 achievements voor volgens mij
Geometry wars evolved is het spel dat ik het meest getraind heb maar toch 'maar' 130 punten heb. Ben benieuwd of ze het wel een meerwaarde kunnen geven deeltje 2. Deel 1 is zeker de beste arcade game op live met bomberman voor mij.
Grappig dat jullie het zo leuk vinden. Ik vond het helemaal niet zo boeiend, het werd voor mij erg snel saai. Een punt of 60 heb ik achievement wise gehaald dacht ik.
Snap niet waarom ik Geomatry Wars had gekocht, zat te twijfelen tussen die en Teenage Mutant Ninja Turtles. Beide trial gespeeld en kon niet kiezen, had uiteindelijk met m'n dome kop Geomatry Wars gekocht die ik niet echt boeiend vond de volledige game, trial was genoeg geweest.