[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik bij media center programmas als uitzendinggemist.nl aan de praat krijg? Ik zie ze wel staan, maar als ik erop klik om een uitzending te bekijken dan krijg ik een foutmelding.
     
  2. danadik

    danadik Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag:
    ik weet dat de xbox geen avi afspeeld, dus deze omgezet met dat prog naar wmv. dit lukt allemaal. als ik nu dit bestand in een map zet die mijn xbox ziet, ziet hij dit bestand niet. wat nu wat nu wat nu?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox speelt wel avi af hoor :)
     
  4. BIG2

    BIG2 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister, uit het niets kreeg ik een pop-up met het bericht dat mn pc verbinding kreeg met mn 360.
    Ik heb hiervoor geprobeerd om een verbinding vast te stellen doormiddel van directe verbinding (pc>360), dat was niet echt succesvol.

    Huidige situatie:
    Pc verbonden met Livebox<>livebox verbonden met 360.

    Ik kan ook gewoon film's afspelen etc
    Hoe is het mogelijk dat ik opeens een verbinding heb.....
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu een Film af te spelen met ondertiteling, beide namen zijn precies gelijk behalve natuurlijk dat de ondertiteling een .srt bestand is.

    Werkt dit op de Xbox net zoals het gewoon met Windows Media Player zou werken? Of moet ik dan met een programma de ondertiteling er in syncen?
     
  6. danadik

    danadik Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wie kan mij dan even uitleggen hoe ik b.v. southpark afspeel van mijn pc via media center op mijn tv. En wat is dan het verhaal van avi omzetten met dat prog naar wmv toe?
     
  7. danadik

    danadik Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    aanvulling bovenstaande: ik speel wel muziek en foto's af via pc naar xbox. alleen films lukt mij niet.
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb een vraag omtrent media streamen doormiddel van Windows MediaPlayer 11 op een windowsXP (professional met serv pack 2) machine...

    Ik krijg dit gebeuren maar niet voorelkaar..

    Op het moment dat ik op media delen klik in mijn mediabibliotheek dan en dan op Mijn Mediabestanden delen loopt de player vast... hij zoekt er gebeurt niks.

    Mijn xbox360 vind hem ook niet...

    Met andere programma's zoals TwonkyMedia en Tversity heb ik geen problemen maar wil het graag doen via de MediaPlayer

    Iemand tips?
     
  9. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee werkt niet op de 360. of je moet transcoden via tversity:thumbs: of winamp.
     
  10. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk programma ik mijn foto's nou stream naar de XBOX360, de foto's lijken tijdens het kijken in- en uit te zoomen. Is dit ergens uit te zetten?
     
  11. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ik dacht van niet, is wrs animatie van de xbox zelf. wat ik ook wel irritant begin te vinden.
     
  12. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik een Mac OSX & Maxtor 500gig Extern HDD(HFS+).

    Heb de HDD daarnet aangesloten op de 360. Ik zie in het dashboard dat portable device gekozen kan worden. Alleen als ik erop druk, dan kan hij niks vinden wat er op de HDD staat.

    Het gaat mij om foto's en 720P wmv. Iemand een idee?
     
  13. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet via Media Center...lukt mij ook niet. Als je avi wil streamen ga je gewoon naar tabblad Media (via dashboard) en kies voor ' videos' Als je PC is aangesloten en de mappen zijn gedeeld (ook via MP11 je 360 accepteren) dan kun je gewoon streamen (zowel videos, foto's en muziek) Foto's en muziek gaan gewoon ook via MC.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan iemand mij vertellen hoe ik een bestaande connectie uit WMP11 en de 360 kan verwijderen?

    Ik wilde testen of dit werkte (het werkt), alleen nu wil mijn PC boven de 360 niet meer vinden.

    Moet ik terug naar de fabrieksinstellingen? Of is er een ander truckje voor?

    Dus nogmaals:

    Laptop (Windows XP SP2) heeft verbinding met de 360. Op de 360 kan ik browsen naar media.

    PC boven (Windows XP SP2) kan geen verbinding krijgen. Waarschijnlijk omdat ik al een connectie heb ingesteld.

    Who can help me?
     
  15. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    op je xbox naar vidoe gaan, selecteren en dan op X drukken, select other device input ofzo.

    dan je andere pc selecteren.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hieruit begrijp ik dat het wel degelijk mogelijk is om twee PC's te verbinden met de 360?

    Als ik op "Computer" sta kan ik namelijk niet kiezen voor "Select other device". Tjah, gewoon de console mappen, maar dus geen andere PC.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja het is mogelijk. De andere computer moet wel zichtbaar zijn voor je 360 (dus de beveiligingen moeten open staan)
     
  18. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vrees dat je hem opnieuw moet formateren en het opnieuw moet proberen. hij moet direct je bestanden zien.
     
  20. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ik had er ook eerst wat problemen mee. mijn xbox kon mijn laptop niet zien. gwn ff poorten opengezet, en alles werkte, nu kan ik streamen via laptop en gewone pc.
     

Deel Deze Pagina