Hallo, wellicht is er reeds een topic over, ik weet niet op welke termen ik moet zoeken! Wat ik me af vraag. Weet iemand een programma, gratis te downloaden of eentje waarbij je een 5-tal gratis takes kan opnemen (waarna te moeten te betalen) waarmee je audio op kan nemen? Ik wil graag audio opnemen van een aantal videos op Youtube. Zijn hier programma's voor? En welke dan? Mvg, Willem
hmm, ja. Er is Get Tube, maar dat is voor de Mac.. Zoek anders eens op google voor iets van Flash to mp3 of in die hoek.
Kan je geen gebruik maken van VideoGet, en dan uiteindelijk het bestand omzetten naar mwa?.. EDIT: oh zo kan t ook
Kan dat? En hoe werkt dat? Is dat mooi? En wtf, dat programma werkt niet. Althans, dat denk ik. Ik heb op m'n TOTAAL lege D schijf een folder Captured aangemaakt. Dan geef ik output voor het MP3-bestand: D:\Captured maar vind ik niks. Wat doe ik fout?
www.keepvid.com Hernoemen naar naam video.flv en dan www.zamzar.com converteren naar .mp3 of whateverdefok je wil. Dát werkt pas als een zonnetje bij mij (wel je juiste mail invoeren natuurlijk bij Zamzar. En ik heb nog nooit spam gehad van ze)
Ik heb gewoon een map gekozen... Je moet wel je bestand een naam geven volgens mij. Dus als je een filmpje kiest in de regel eronder een map kiezen + bestandsnaaminvoeren. Misschien dat dat werkt?
Dit hoort niet echt hier, maar ik heb skype en dan heb ik daarbij de pamela voice recorder gedownload, waarmee je al je gesprekken opneemt. Vind ik iig ook heel erg handig Verder weet ik het niet, ik heb wel eens iets gehad waarmee je de muziek van youtube kon downloaden maar dan moest je de embed ergens inplakken enzo.. alleen toen ik in Nederland kwam werkte dat niet meer en ik weet ook niet hoe dat heet meer
Ikzelf gebruik 'MP3 Audio Sound Recorder' Heel makkelijk Gewoon op record drukken, en op stoppen klikken wanneer je genoeg hebt opgenomen. Vervolgens opslaan en tadaa! Waar ik het vandaan heb weet ik niet meer, gewoon even googlen will do the trick denk ik.