Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    via bol dude!
    dat lijkt me nu echt veel duurder dan op andere plaatsen

2. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat valt reuze mee. Scheelt ongeveer 20 euro met de goedkoopste in de pricewatch dus.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben op zoek naar een laptop die ongeveer 800 euro kost, ik zou er graag een klein beetje op willen gamen (gewoon om middelmaat resulutie/settings als het kan) en voorderest voor draadloos internet en een thuisstudie.

Ik heb alleen ZEER weinig verstand van laptops, Hij moet niet te zwaar zijn en een goeie battarijduur hebben (en het liefst een beetje stil zijn)
    Weet iemand miss ergens een goeie aanbieding/aanrader?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik laat mijn nieuwe laptop eerst even zitten en ga op zoek naar een oud 2ehands beestje:

500mhz
    256mb ram
    20 gig schijf

iets in die trant.

Mocht iemand er één tegen het lijf lopen ;)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Download PC nodig? :+

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Met 20gig hd? 8)

Nee heb een surflaptop nodig, aangezien ik mijn eigen pc nu aan mijn tv heb hangen en eigenlijk geen zin hem om weer allerlei kabels te gaan trekken naar een computermonitor. Daarnaast is een laptop handig omdat ik die dan naast mijn piano kan zetten. Ik smijt er gewoon linux op dus met de genoemde specs kan ik prima uit de voeten.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien hing je er een externe schijf aan.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    True, was een optie geweest. Maar mijn pc is nu mijn download, bekijk alles wat er mogelijk is-masjien.

Echter ben het nu wel een beetje beu om steeds de laptop van mijn vriendin te moeten lenen :9

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, hij's wel heel lelijk :)

Maar ik weet het niet... Maar 256 mb sd ram is wel echt weinig, maar ja als je er alleen maar mee op internet zit...

Ja ik weet het niet, 180 is wel een stuk minder dan 600 voor een nieuwe, alleen ja, een nieuwe van 600 is natuurlijk ook wel een poepje beter dan dat ibm ding...

http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=664736 die is EUR 519,- met 1 GB Ram, nou dan gooi je er 17.50 bij voor het 1 GB extra geheugen:
    http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IANE27
    hoeft zelfs niet eens, je kan ook gewoon even kijken of Photoshop goed genoeg loopt zonder dat extra geheugen!

nou dan ben je zo rond de 540 klaar met een nieuwe laptop...

Maar, ik zeg het wel, als je het niet nodig hebt of denkt te gaan gebruiken, dan bespaar je je met die oude IBM natuurlijk wel 360 euro...

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoef er bijna niks mee te kunnen. Ik gooi er pclinuxos op en extra intern geheugen. Het enige wat ie hoeft te kunnen is het afspelen van kleine .avi (220 mb animé), surfen en het afspelen van youtube dingetjes ed.

alleen ik kan slecht inschatten of deze het geld waard is.

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo een apple laptop halen
    maar kan ik dan windows der op zetten
    of is dat niet mogelijk ..??

13. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij wel mogelijk, maar vraag me niet hoe :cool:

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is zeker mogelijk. Als je nu een nieuwe Macbook koopt, zit er standaard Leopard op. En in Leopard vind je Bootcamp, daar kun je Windows mee installeren.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt ook parallels. Dat vind ik persoonlijk super gaaf. Dan kun je 'tegelijkertijd' OSX en Windows draaien. Zo kan je bijvoorbeeld Windows applicaties op je OSX bureaublad (of weet ik veel hoe dat heet:+) zetten en die gewoon runnen. Echt super gaaf.

16. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die windows versie moet je dan wel lost kopen he?

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil binnenkort een laptop gaan kopen, ik wil hem gebruiken voor draadloos internet, een thuisstudie en een beetje erop gamen.

Beeldscherm grootte 15.4" is perfect voor mij, kan iemand mij miss wat tips geven wat een goeie laptop is voor een budget van rondom 1000 euro?

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meer mensen hier met een Toshiba laptop?

Ik krijg via Toshiba Tempo update meldingen met een link naar de site waar ik de update kan downloaden. Zodra ik begin met downloaden, maakt niet uit welke update, is de snelheid niet meer dan 6 of 7 kb/s. Updates van 4 of 5 mb zijn dan nog wel te doen maar er is een belangrijke update van rond de 50 mb. Dat duurt dus uren...

Meerdere last van? Vind dit toch wel erg slecht hoor, updates beschikbaar stellen met zo'n lage download snelheid.. :mad:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, via Bootcamp draai je echt dedicated Windows op je Mac. Je moet dan bij het opstarten kiezen wat je wilt, soort Dual Boot dus. Voordeel daarvan is dat je dan echt alle hardware tot je beschikking hebt, dus de volledige videokaart. En geen visualisatie videogeheugen.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb ook toshiba, en updates downloaden van de site gaat inderdaad zo langzaam..

Welke update ben je aan het binnenhalen?

en ik heb nog steeds niet mijn upgrade zooi binnen :mad: Pakketje uit Australië komt nog eerder dan die zooi van kut azerty.

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina