Verbaast me eigenlijk niet. CoD4 is online een veel betere game dan bv. een Halo 3 of Gears of War (vind ik tenminste). Was met Halo 3 en GOW altijd zo klaar, CoD4 kan ik echt uren spelen. Komt ook omdat ik een hele leuke vaste groep heb in m'n PSN friendlist. Altijd gezellig.
Dt geldt voor mij iig sowieso. Dit is de eerste mp ooit die ik maar blijf spelen....alleen Gears komt daar een beetje in de buurt.
Heb zelf ook nog nooit een MP game zolang en zoveel gespeeld op een console (gaat ongeveer gelijk op met Warhawk, in mijn ogen de beste MP game). Heb Battlefield 1942 en Battlefield 2 op de PC echt helemaal kapot gespeeld, kijk ook uit naar de nieuwe BF.
Tja ik blijf een Gears of War en een Halo liefhebber. CoD4 is leuk, maar niet echt mijn ding. Maar goed smaken verschillen
Dus als je een vaste groep voor Halo3 of GOW zou hebben, dan zou één van deze games je voorkeur krijgen? Zelf vind ik COD4 ook pakken beter, maar dat komt wss omdat het nieuw is .
Voor mij blijft Gears Of War wel het beste op Multiplayer gebied wat ik op de 360 tot nu toe heb gespeeld. CoD4 komt bij mij dan als 2de, maar had het wel verwacht dat CoD4 binnen een paar weken Halo 3 zal inhalen. In mijn ogen hebben een hoop mensen de Multiplayer van Halo 3 nu wel gezien, het was in ieder geval niet de Multiplayer waar over gepraat werd voor dat hij uitkwam.
Nee, vind GoW en Halo 3 online gewoon niet tof, met of zonder vaste groep. Gaat goed met Playstation 3 in Europa, hele nette cijfers.
Als ik zo her en der hoor dat de meeste mensen COD4 boven Halo3 prefereren, dan weet ik het toch niet of ze COD gaan inhalen!
Eindelijk eens een Nederlandse chart v/d week t/m 19 januari: Bron: Gamed.nl Verassing is toch wel GTA: San Andreas die in de top 10 staat
Wel goed om te zien dat de PC versie van COD4 het iig in Nederland wel goed doet (vorige week op nr 1)
Alleen doet Sony nu hetzelfde als MS vorig jaar, ze geven sold to retailers cijfers / shipped cijfers en niet sold to consumer. Vorig jaar (ik doel op eind 2006 / begin 2007) heeft MS de schappen overal overvol gestouwd met 360's. Mede om te kunnen braggen dat ze veel consoles hebben verkocht. Vanwege het feit dat hij veel minder aan de klant werd verkocht als aan de retailers, hebben ze daarna lage doorverkoop cijfers gehad. Sony geeft ons nu ook cijfers voor Europa die shipped zijn. En dus niet perse verkocht aan de klant. Truukje haalde MS eerder ook al uit en hoeft heel weinig te zeggen over de daadwerkelijke verkoop van de PS3. MS heeft begin 2007 vrij lange tijd namelijk echt heel weinig extra 360's in de schappen hoeven te leggen. Altijd leuk die PR praatjes van de producenten zelf, maar marktdata vanuit de retailers geeft een eerlijke vergelijking, dit niet.
Nee maar, zowaar weer wat Europese charts. Het moet niet gekker worden. Krijgen we nu eindelijk eens info over Europa?