Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben ook eweka, we delen ook een lijn met een familielid, ieder maximaal 4 lijnen.

werkt uitstekend!, maar als je minder lijnen open zet dan 4 dan loopt ie ook trager.

we hebben het in combinatie met newsleecher en ftd.

2. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Een familielid en ik hebben ook een gedeelde eweka account. Dit werkt perfect. Omdat we allebei veel downloaden gebruiken we gewoon allebei 2 lijntjes en dat werkt perfect.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    2 connecties? Je mag er beide 4 hebben hoor! :)
    Want je hebt per account, 8 connecties.

4. MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik heb het is getest door allebei 4 lijntjes te gebruiken en dat werkte dus voor geen ene meter. Is dit dan sinds kort veranderd?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    - Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen
    - Supersnelle download snelheid tot 20 Mbit/s
    - Hoge kwaliteit wereldwijde uitwisseling van newsfeeds
    - Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone
    - Meer dan 350 TB redundante storage online
    - Optimale compleetheid van meer dan 99,5%
    - Ongecensureerde toegang
    - Respect voor uw privacy
    - Geen datalimiet
    - Tot 120 dagen retentie voor binaries groepen
    - Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker
    - Toegang tot online control panel
    - Geen opzegtermijn

Bron: Eweka.nl

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het ook werkend met de verdeling 3-5 :)

7. MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Relaxd! FF Saw IV binnenhalen ;)

8. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die samen met mij een payservertje bij eweka wil kopen? Allebij 4 connecties gewoon.

Laatmaar weten.

9. War Lord

War Lord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Hoi

ik zie hier zoveel dingen en vragen over usenet, binaries, payservers, wat strafbaar en wat niet is.

ik ben zelfs wel redelijk op hoogte van het hele binaries en usenet gebeuren niemand is 100% dus zijn ook dingen wat ik uiteraard ook niet weet maar een paar dingen.

ten eerste tuurlijk de payserver ik zie hier alleen maar steeds eweka opduiken dus denk hier de eweka gang is :)
    maar er zijn tich van payservers en die kwalietatief ook super zijn en soms zelfs nog iets beter kwa retenties of wat ook.
    hier is er eentje wie weet kent iemand van jullie hem ook ik gebruik deze al jaren en ben er erg tevreden over.

DownLoad2Day

dan over rechten kwa copyrights wat is strafbaar wat wel en wat niet zou ik zeggen voor degen die zich hierin intreseren kijk rustig eens naar deze bijslagen, maar pas op oersaai :lol: maar wel heel informatief

Back Ups Software

ThuisKopie

Usenet Juridisch bekeken

hoop jullie hiermee een beetje inzicht in binaries en fenomeen usenet te geven

tuurlijk kan ik hier een 50 tal payservers gaan noemen maar denk toch ieders eigen ervaring telt en de een kan je wel lijnen delen de andere wer niet, de een kan je zetten op een vakantiepauze zodat je accoutsperiode in die tijd stop staat terwijl een ander weer iets anders heeft wat je goed en flexibel vind.

groetjes allen en tuurlijk veel fun met leechen.

respect aan jullie forum hier :):thumbs::thumbs:

10. Zetpil

Zetpil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat nou precies?
    als ik bij ftd iets zie wat ik wil, hoe krijg ik dat dan bij newsreactor?
    en moet je bijv. altijd in Boneless zitten? of welke groep kan je het makkelijkst hebben voor films, games of software?
    groeten

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In FTD moet je aanklikken wat je wilt hebben, daarna rechtsboven op NZB klikken. Je download dan de NZB file en die open je in Newsreactor.

12. Zetpil

Zetpil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dus ik hoef niet in een bepaalde groep te gaan zitten?
    gewoon klikken en downen dus.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is het makkelijke van FTD. Die doorzoekt zelf alle groepen op nieuwe toevoegingen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben nog steeds te lui om ftd uit te zoeken en betaal dus ook nog eens voor v3.newzbin.com

op ftd is ook alles een beetje te vinden?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die doorzoekt alle groepen voor je en sorteert het per item. Dus alle HD's bijelkaar, alle WIN Games etc.

17. SysanApse

SysanApse Guest

Klopt niet , als uploader moet je de post aanmelden.
    Het is net als dit forum , zodra je iets aanmeld een nieuw topic maken met de nodige info zodat members t kunnen downloaden.
    En kevf , FTD uitzoeken ? Dude je maakt een Acc je drukt op Update en je bent klaar , Gratis.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2008
  18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Betalen voor te zoeken vind ik raar. Er zijn zat goede zoekmachines, en met FTD is de kans groot dat iemand zijn post uitlegt, mensen reageren of het werkt en je kunt vragen stellen. Ook staan op FTD spots (iemand heeft bij het zoeken een programma gevonden en laat het door middel van FTD zien aan iedereen dat het op usenet staat). Je kunt zelf filters maken en aanpassen zodat alles steeds mooi geordend staat. Via het forum van FTD (forum.ftd.nu) kun je dingen aanvragen.
    FTD is echt een must vind ik!

Goede zoekmachines:
    NZBIndex.nl
    Binsearch.info
    Yabse

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vroegah (1,5 jaar geleden 8) ) ging het wel op IP, mocht je maar van 2 Ip's downloaden. Blijkbaar nu dus van meer :+
    Erg goede service en hebben een goede uptime.
    Zitten volgens mij hier in alkmaar in de buurt :)

@Elgee: Agree, FTD is een must, maar je bent wel afhankelijk van anderen :) Daarnaast zijn die zoekmachines ook nog eens verschillend. Soms vind de ene zoekmachine de bestanden wel en de andere niet. Ik gebruik binsearch, Yabse en Newsleech om de bestanden de zoeken buiten FTD om :)

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zoiezo altijd afhankelijk van anderen. Ook op Yabse. Ik zelf gebruik FTD, FTN, FTA, Yabse en Binsearch. Soms wil het nog wel eens voorkomen dat ik niet kan vinden wat ik wil maar dit komt zelden voor. Behalve als ik iets ECHT nodig heb :+. Zelf gebruik ik ook Eweka en soms mijn gratis Casema nieuwsserver. Betalen voor zoeken is echt onzin. Daar heeft lui niks mee te maken, eerder onwetendheid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina