en het vervolg van mijn verhaal...
net gebeld,
in eerste instantie zij die man dat hij er niks aan kon doen, en dat ik ervoor moest zorgen dat de xbox helemaal stil stond als deze aan stond. het kwam er op neer dat ik pech had, en dat als die gerepareerd moest worden, zelf moest betalen (2 jaar garantie verlopen)
Wtf.... ze sturen je notabene een kapotte terug
Ben toen best boos geworden op die man, nog een keer alles verteld. Toen ging die kijken wat hij kon doen (heb het bijgehouden, stond 9 minuten in de wacht
) Vervolgens kwam die terug met het verhaal, ik moet mijn xbox weer terugsturen naar duitsland ter controle. De labels van ups moesten over de post komen, en konden niet per e-mail... dus dat duur ook weer 3 dagen.
kan niet per email? bijna iedereen krijgt ze per mail!
Er was geen mogelijkheid, omdat dit de 2e keer iin een week is om de proceduren versneld te laten verlopen.
Zij verkloten het bigtime en omdat ze het nu echt verkloten kan het niet versneld, logisch
Vervolgens moest ik zelf terugkomen op mijn kapotte cd, deze kan ik wel vergoed krijgen, volgens een actie van microsoft, als ik voor 1 ferbruari de cd opstuur.
Welke spel betreft het? Want dit geldt toch alleen voor ms games?
Ik heb mij vervolgens nog eens beklaagd over dat ik dit echt niet vindt kunnen (in de hoop een compensatie te krijgen). maar natuurlijk konden ze er niks aan doen, en is dit uiterst ongebruikelijk. En een compensatie voor het ongemak (2 keer kapot in een week) ho maar, nee was toch vooral mijn probleem...
als dit van kwaad tot erger gaat zou ik eens contact opnemen met MS Nederland Nu heb je daar, ondanks alle rotzooi, nog wat weinig redenen toe
edit:/ zit nu het formulier te zoeken dat ik moest printen en mee sturen met mijn dvd, maar dat staat natuurlijk weer ergens helemaal verstopt op hun site... en kan dat niet vinden, zoekfunctie, voor "dvd, cd, damage, beschadigd, kapot, krassen" leveren allemaal niets op...
updatje maar weer:/ stond natuurlijk niet eens zo verstopt, heb het nu gevonden. Duurt 4 tot 5 weken
hoe moeilijk kan het zijn om een dvd uit een stapel te pakken, deze in een enveloppe te doen en dan op de post te doen...
Daar heb je toch geen 4 tot 5 weken voor nodig :{
kameraad wacht al bijna een maand op een stekker die in de voeding moetKlik om te vergroten...