In de console eerst con_restricted = 0 en dan r_motionblur = 0. Wil je het echter zo houden dan moet je in je Crysis map een system.cfg bestand aanmaken met die regel er in. Of je zet die parameters achter het doel in je snelkoppeling.
Windows XP, dus DX9 I guess. CPU op 2.69 ghz en GPU op de BFG snelheden (geen idee als ik eerlijk ben, geloof dat het 15% sneller is dan de standaard kaart)
Weet je toevallig ook hoe je die very high settings onder DX9 kan ''unlocken''. Ik weet dat er een uitgebreide guide op internet staat in het engels alleen vind ik het hem nogal vaag uitleggen. Nvm het is me al gelukt.
sweet alles op ultra high! en soepel! mag ook wel.. net nieuwe pc.. dual core 2x3Ghrz 4 Gig hddr NVIDEA 8800GTX
Jep, op dx9 alles op het hoogst mogelijk met volle AA aan zonder problemen. Alleen het laden duurt wat langer, maar dat heb ik er wel voor over
Wat voor monitor heb je dan? Want niet op de native resolutie van je monitor draaien in het geval van een lcd zorgt voor slechtere beelden.
ik heb hem zelf, exclusief de shadow op very high staan. draait super fijn. en dan op mijn 24 inch monitor. echt heerlijk. wat ik wel echt jammer vind aan het spel is, je bent lekker aan het spelen. fijn mensen killen met je sniper en gaust rifle. en dan ineens kom je bij freaking Spoiler aliens echt te kut, daar hou ik niet van. is net als bij die film met wolverine dat hij een goochelaar is (ben ff naam kwijt) dan denk je a aa vette film, coole trucs en dan komt er ineens een freaking clone machine, te lijp. laat mij maar lekker koreanen afschieten zoals het hoort, geen Spoiler aliens
Vreemde thread dit: -'als ik dit effect uitzet dan doet ie het aardig' -'voertuigen gaan bijna net zo soepel als lopen' -'ik moest hem gewoon langer laten laden' -'ik haalde 25 fps' etc etc etc En dat allemaal op pc's die meer kosten dan een console, zo is er toch geen fuck aan?
Haha The Prestige Over het laatste stukje Spoiler Ik ben uit die grot/alien nest gekomen en ermee gestopt omdat ik niet leuk meer vond... zelfde reden als sickness. Mijn vraag is of de koreanen nog terug komen of blijf je tegen gare aliens vechten?
Maar dit is alleen met Crysis zo. BioShock of iets dergelijks ziet er op mijn computer veel mooier uit dan op de Xbox 360.