ben tog weer overtuigd dat ik em moet hebben, had hem al van me lijst geschrapt maar zet hem er nou weer op. man o man wat een vette game word dit
Deze game op gameplay gespeeld. Dit is wat ik zoek ! Lekker met maten Co-op knallen , echt super vet !
komt hier een demo van want het concept enzo lijkt me erg gaaf alleen zag ik toen het bij gamekings kwam dat het nog niet helemaal lekker speelde ( was wel 3 maanden geleden maar toch).
Heb zo m'n twijfels over deze game. Maar via live ofzoiets co-op deze game spelen lijkt me toch wel echt vet .
Die trailer brengt de sfeer er wel lekker in moet ik zeggen. Denk dat ik dit maar voor m'n verjaardag in Maart op het lijstje zet
Army of 2 heeft dus een Multiplayer optie? Staat ergens nog beschreven wat dit allemaal inhoud? Ziet er allemaal wel super uit. Zie alleen 1 min punt. Soms staan ze 3 meter van elkaar zonder dekking een heel magazijn op elkaar leeg te schieten
Wat de MP precies in houd weet ik ook niet. Ja, dat je online co-op kan doen, maar dat was wel duidelijk. En nog even voor de duidelijkheid: Je kan ook offline co-op (splitscreen) doen. Daar koop ik de game voor. Het hoeft niet een minpunt te zijn. Het is immers een meer een arcade game dan een realistische shooter. Dus dan mag dat wel. Nog 1 maand \o/
Vraag me eigenlijk wel af. Stel deze game krijgt een vervolg zouden ze hem dan army of two 2 gaan noemen? Zie me al bij de gameshop 'ik wil graag army of toetoe!!" Tutu..!? Maar deze komt dus ook ergens in maart toch?