XBOX360 met internet verbinden dmv laptop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cyriel_frere@hotmail.com, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyriel_frere@hotmail.com

cyriel_frere@hotmail.com Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb een XBOX360, en die wil ik graag aansluiten op internet.
    Er is geen XBOX Live bij, maar ik wil hem dus via internet, zodat ik toch tegen andere mensen kan spelen.
    Ik heb op mijn kamer ook een laptop, met draadloos inernet.
    Nu is de vraag: kan ik de XBOX360 aansluiten op de laptop, en zo op internet komen met mijn XBOX360, om dan vervolgens tegen andere mensen te spelen?
    Ik heb een Compaq Presario R3000, met Microsoft XP Home Edition (servicePack 2)
    Kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt!
    Cyiel.

2. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder een Gold Abbo gaat het niet. En er is een algemeen topic hierover ;)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Welkom op het forum :).

Voor dat je een topic opent kan je best eerst is de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken om naar een gelijkaardig topic te zoeken. Zo had je waarschijnlijk het [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live topic gevonden.

Maar om je toch nog wat verder te helpen: Nee, dat gaat niet. Dat draadloos signaal wordt (neem ik aan) verzonden door een router en een router (+ draadloos internet?) + Internet Connection Sharing (de verbinding van je laptop delen met de 360) gaat niet. De enigste opties om je 360 via router online te laten gaan is rechstreeks een draad van je router naar je 360 trekken of de wireless adaptor van Microsoft voor je 360 kopen zodat je 360 het draadloos signaal ook kan ontvangen. Als je meer vragen hebt kan je best in het topic verder gaan dat ik hierboven heb gegeven ;).

Bovendien heb je zoals Rikske zei een Gold abonnement nodig om via XBL tegen andere mensen te gamen.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina