haha wat zijn jullie facking irritant \o/ altijd maar weer te bitchen ik post hier wel niet meer He twi ben je online?
Gister super spannende/mooie clanmatch gedaan tegen MassGenocide. Ambush: 3-4 verloren net aan. Bloc: 3-4 verloren. Crash: 4-1 gewonnen dus de match was nog niet voorbij. Strike: 4-3 gewonnen Overgrown: 4-3 gewonnen. Echt spannend, 3-3 en dan nog net winnen.
Bij ons [Ls] hebben ze ook maar 1 van de 2 gereport . Ze zijn nu trouwens ook opeens overnieuw begonnen op consolegaming
update: Ja, er zijn wat veranderingen: XyLenXio gaat geen het H3 doen, want hij wilt UT3 doen als die uit komt. Dus nu hebben we 3 man voor het H3 team: St1ck1eZ PillowZ Relesh COD4 team is nu: SuprodigY XyLenXio Stefan Mystic Veedix Toomzor Ik weet alleen niet wat Mystic en Stefan nou willen, want die spelen ook UT3 op de PS3, misschien willen ze daar wel een team op maken. Maar dat is nog niet zeker. Dan komt er dus een UT3 team bij en gaan hun weg bij COD4. Als UT3 uitkomt op de 360 gaat trouwens het hele COD4 team UT3 doen.
Psst! [fluister] Heb gehoord dat twilight weer teamloos is aangezien hij gek wordt van die noobs kamachi en fearrr enzo, misschien moet je hem recruiten (tip vd week!) want ik hoorde dat ie jullie clan ook wel zag zitten [fluister] Niet doorvertellen!
Ja vraag vvv twilight, hij is misschien wel geintereseerd. hij heeft ook in qG gezete dus prospeler gweest, snel voordat hij verkocht is.
Ik en Mystic willen opzich wel een UT3 team maken maar ik vind CoD4 vetter en blijf dat 100% spelen ik ga niet uit dat team hoor UT3 PS3 team is gewoon een extraatje totdat de 360 versie uitkomt. Ik heb al een gast gevraagd die het spel nu ook heeft, ik weet zeker dat hij goed in dat spel wordt want hij is in elk spel pro, echt cool die gast Zorg er wel ff voor dat dat een uitverkorende super goede speler is
Mja Walshy zei dattie het niet meer zo naar zijn zin had bij Final Boss en misschien wel wil joinen, met LAN's zou die dan hierheen komen met vliegtuig en dan in een hotel verblijven...
net een FR van walshy, opzich ben ik wel beter maar van mij mag hij wel in het team. even kijken wat toomzor er van vindt. Er kwamen ook 2 ogre gastjes bij, maar die zijn te slecht denk ik.