Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb dit deel totaal niet gevolgd omdat de vorige delen niet boeiend waren voor mij. Maar je zegt eigenlijk dat ik het niet leuk ga vinden maar toch moet proberen. Logisch :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Call of Duty 4 wordt door heel veel mensen de beste game van 2007 genoemd, dus dat komt wel goed. Als je van shooters houdt dan moet je dit eigenlijk wel een toffe game vinden.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja, ik weet niet wat je niet leuk vond aan de andere delen he.. Als je vond dat de andere delen erg lineair en scripted waren, kan ik je vertellen dat deel 4 ook scripted en lineair is. Maar het is wel een andere setting, heeft veel betere multiplayer als deel 3, en het ziet er beter uit. Dus het is nogal moeilijk om voor iemand anders te oordelen of die het leuk vind of niet.
     
  4. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het is waar. Ik heb ook maar weinig met het oorloggenre, maar deze COD vind ik echt heel vet. COD3 heb ik ook gespeeld, maar vond het maar weinig. Was niet echt mijn ding. Maar deze dus wel.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb er nog geen 1 negatieve reactie over gehoord. Als ik de reviews door lees en filmpjes erover kijken wordt ook wel duidelijk dat dit een hele vette game is. Dus ik ga morgen na school wel even langs de freerecord om het te halen. Als het niks wordt ruil ik hem wel voor burnout:+

    Ja dat snap ik. FPS is al sinds kinds af aan mijn favoriete genre. De controls waren altijd gewoon goed in dit spel maar door de setting, die mij niet aansprak, heb ik ze nooit gekocht maar alleen bij anderen gespeeld.

    Thnx voor de snelle reacties :) Jammer dat er op het moment niet al te veel sterke FPS'ers zijn. Morgen is die dus ook in mijn bezit en hopelijk vind ik, net als een heleboel anderen, een tof spel.

    Al enige bugs tegengekomen? Aangezien ik door de bugs halo 3 niet meer speel...
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    de multiplayer, nog geen bugs.. ja je kan door muren schieten:+ maar dat hoort zo;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geen bugs tegen gekomen, is wel netjes. Alleen soms glitchers die op daken gaan zitten waar je normaal niet hoort. Maar ja, dat kan je niet echt een bug noemen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Goed om te horen. Die kleine foutjes zijn altijd in staat om van een goede game, een hele irritante te maken. Bij halo 2 zat ik ook altijd op de hoge punten van het level (superjumpen ftw O-)). Als anderen zo hoog zaten pakte ik gewoon de snipe en weg waren ze. Dus daar heb ik niet echt moeite mee, na een tijdje wen je er vanzelf wel aan om naar die plekjes te kijken waar ze dan opkomen. Ook al hoort het dan niet.
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die daken in overgrown? dat hoort zo. alleen als je mensen in oldskool mode ziet die op daken lopen in crossfire, downpour, strike en bloc en nog wel een paar mappen, dan zijn het glitchers. maar er zitten geen glitches in cod4 multiplayer als je de gewone mode doet. dus niet odlskool, want daar kun je hoger springen
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    In Ambush zitten een paar plekken waar je niet hoort te komen. Er was een open plek waar je via daken kon komen, maar dan niet meer wegkwam :p.
     
  11. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, daar heb je geen hardcore game mode voor nodig. Daar kun je zo op klauteren. En dan sprinten/ springen naar het volgende dak en voila.
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bijna op alle daken komen daar , ik ben is gaan zoeken naar glitches binnen no time plekken gevonden dat je in metalen stukken zit en er tog door schiet;).
    Uit die open plek kun je trouwens uitkomen ,Als het om dat hoekhuis gaat.
     
  13. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je mis, in backlot kan je zonder oldschool achter de map komen. En op heel erg veel daken en plekken.
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Je 'hoort' er wel te komen, bij de opfor spawn straat, is een container, en als je goed omhoog springt krijg je het klauter icoontje, en kom je op 1 van die verwoeste gebouwen (zonder old school) Vanaf dit gebouw kan je ook op de andere komen.

    [​IMG]
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    What's happening?
    Drie keer achter elkaar staat er 'The host has left the game' en 'Draw', vervolgens staan de namen van alle spelers linksonderin met de tekst 'Timed Out' en ben ik de enigste over in de game... Vervolgens wordt het beeld zwart en kan ik niets anders dan naar dashboard :confused:
     
  16. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het aan mij, of klopt die Killcam vaak voor geen mallemoerO-)
    Dan zie ik me eigen op zijn Killcam niet eens schieten/ komt hij veel eerder het hoekje om/ kom ik veel eerder het hoekje om. Is dat normaal, want anders zit er echt minstens 1 seconde lag in t spel.
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooooooh
    heeft iemand nog tips hoe ik die missie kan halen, waar je eerst samen met die sniper bent en dan 20min hebt voor de heli
    ik heb het tot nu toe 52sec uitgehouden...ze komen van 5 kanten? 8)
     
  18. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien gaat jou xbox ook dood? net als de mijne 3 uur terug ROD |:-
     
  19. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik soms ook wel, maar dat is geen 1 seconde verschil hoor bij mij
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net een sick potje van 35-4.
    ik met een airstrike 6 kills toen ging ik dood, toen gooide ik me airstrike had ik 5 kills. ze zaten allemaal op elkaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina