Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel moeten. :+

2. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, en helaas zijn die mensen er superveel =(

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom rijdt ik ook niet veel online. Als je iemand in wilt halen beuken ze je er toch wel vanaf.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moet eerlijk zeggen dat in de meeste lobbies waar ik join gewoon netjes geraced wordt. Natuurlijk zitten er bij mij ook wel eens van die eikels tussen, maar meestal heb ik gelukkig leuke, spannende en faire races. (Ik join vooral A-klasse lobbies, btw)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zal het zometeen nog 's proberen. Misschien zijn de "verpesters" inmiddels weer vertrokken. Het is ook al zolang geleden dat ik online heb geraced! :+

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Met een beetje geluk spelen die nu allemaal PGR4!

Ik vind het trouwens nooit erg als ik achteraan moet starten, want de (beruchte) eerste bocht in elke race die leidt soms nog wel tot problemen, en als je dan achteraan rijdt ben je in ieder geval veilig, want niemand kan dan achterop knallen.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als JIJ iets niet kunt betekend het niet dat het verboden zou moeten worden of dat het strafbaar is...

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. óf ik vind het niet zo leuk om te doen en maak gewoon een geintje, kan ook nog. ;)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Driften is heilig hier Mika_Kimi. Weet je toch! :+

10. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    als je wilt driften koop je toch need for speed prostreet *)

11. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Driften in forza vergt toch net iets meer skill.. :)

12. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb Need For Speed weggedaan omdat dat TE simpel is.. maar ik weet wel dat je een grapje maakte maar je moet gewoon niet negatief doen over driften... Driften is gewoon leuker dan racen omdat ik dat al gezien had en Schuin de bocht door meer concentratie van je vergt.. en als het dan lukt voel je je tring goed

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja negatief, ik vind er geen bal aan maar das puur mijn voorkeur. :)

14. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik maakte inderdaad maar een grapje:b:

drift ze ;)

15. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind driften erg leuk. Beter dan dat kansloze dragracen wat amerikanen allemaal doen. Oké, ik doe ook wel eens dragracen, maar dat is meer om die sukkels eruit te rijden in een 206 RC :p
    Racen vind ik zeker tof, over de Nordschleife vlammen vind ik dan vooral relax.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel online altijd R1 klasse op normale bochtencircuits en meestal collissions off en als ik ze aan heb, zijn er amper mensen die niet fair racen. moet wel zeggen dat de mensen met wie ik race vrijwel allemaal een true hebben van 26+ en dus serious doen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    R1 wagens zijn totaal niet realistisch.. Die dingen blijven echt aan de weg plakken, ik vind dat niks. Doe mij maar A of S.

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist wel realistisch. een le mans of f1 wagen blijft nou eenmaal aan de weg plakken door alle downforce en dergelijke. daarom kunnen ze zo hard door de bocht en zijn ze zo snel. maar je hebt echt nog wel last van over en onderstuur als je hem niet fijn getuned hebt hoor

19. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo goed R1 klasse kan, moet je de HotLapChallenge doen. Is deze week R1 klasse. Zelf vind ik R1 helemaal niks aan, doe er ook geen moeite voor om een goede tijd neer te zetten in die klasse. D, C, B en A klasse zijn veel leuker (misschien D niet omdat het wel erg langzaam is, maar ben er wel snel).

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi_NL: Je reacties zijn echt om te huilen. Als je mijn verhaaltje een beetje had gelezen had je gezien dat ik niks tegen driften heb, maar dat ik online wilde RACEN en niet DRIFTEN. Vandaar dat ik 't vervelend vond als ze aan het driften waren.
    Bij het minste of geringste spring je uit je vel, take it easy man.

On-topic: R1 klasse gebruik ik alleen in Career als het moet, of als een race lang is (die wagens rijden wel lekker door). R1 rijdt gewoon heel anders. Een foutje wordt niet meteen afgestraft aangezien je in 2 seconden weer stil staat ;). Of je moet met 300+ de bocht uit vliegen:p

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina