[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 is al zo lang uit en nu pas verschijnt het eerste filmpje, ik zou me geen zorgen maken.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, wat dat betreft is de PS3 wel AF op de markt gebracht i.t.t. z'n vriendje van de concurrent. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet meer dan tien vastlopers heb gehad. Drie keer bij Warhawk toen de patch nog niet uit was, één keer toen ik iets verkeerd deed bij het aanmaken van een virtuele memory card voor een PS2 game, en verder bij AC. Wat dat betreft ben ik heel erg blij met deze stabiele, en vooral stille console. :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog altijd meer dan mijn PS2 en Xbox 1 in de vorige generatie samen. Mijn Gameboy (de originele :cool:) Is zelfs nog nooit vastgelopen.
    Is de techniek van tegenwoordig zo gevoelig geworden, of weten de mensen gewoon niet meer hoe ze degelijke apparatuur moeten bouwen? :eek:
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De techniek is overgevoelig voor Bugs in de game-software.
    Goed voorbeeld is AC , voor de patch liep de PS3 op de raarste momenten muurvast.
    Na de patch heb ijk geen problemen meer gehad.
     
  5. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in totaal op de PS3 4 vastlopers gehad. 1 was tijdens GT4 in BC mode, de andere drie allemaal in AC. Verder nergens last van gehad met resetten oid.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als we toch aan het opsommen zijn: hij heeft het bij mij 1x voorelkaar gekregen om uit zichzelf te resetten, was ik niet zo blij mee.....

    ow ja gisteren vloog de ps3 ineens helemaal uit!! Bleek mijn vriendin per ongeluk de verkeerde stekker er uit te hebben getrokken 8)


    (edit: en stond nog wel eerste in een cod4 lobby....:9)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is je PS3 eigenlijk een hij, en niet een zij? :+
    Valt me vaker op: er wordt altijd met een 'hij' naar apparatuur gerefereerd. Waarom is dat zo? Is een beetje discriminerend, niet? 8)

    hmm.. :9 Volgens mij is dit een beetje offtopic?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan vast wel achter het geslacht van een woord komen, maar ik komer niet uit.....op de van Dale staat er (dem) achter. Geen flauw idee wat er mee bedoeld wordt.

    Ik heb trouwens de logitech precission controller van Yessasia binnen. Ik dacht dat Logitech altijd zeer redelijke controllers maakte. Dit ding is echter om te janken. Dpad werkt slecht, thumbstick veert zo hard terug dat ie een selectie de andere kant op ook maakt en hij ligt niet lekker in de hand. Balen....
     
  9. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,ik heb een vraag upscaled de playstation 3 dvd ook gewoon naar 1080i.
    Of moet ik waarneer ik de 40gig pakket haal hem gewoon even updaten omdat ik meerder dingen lees op het internet.
    Ik wil voornamelijk de ps3 halen voor de blu-ray en voor het upscalen van me dvd,s en omdat ik een sony bravia 40 inch hd heb waarbij ik me normale dvd speler een beetje onrustig beeld vind hebben en dit natuurlijk via scart gaat.
    alvast bedankt........
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PS3 upscaled standaard de dvd's , je hoeft niets te updaten.

    De upscale techniek van de PS3 is perfect.
    Gisteren gekeken naar de dvd Resident Evil : Apocalypse , het beeld was haarscherp op 1080i.
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    tjsa elk apparaat kan defect raken he. gelukkig gaat de ps3 volgens de cijfers minder snel stuk dan de 360
     
  12. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedank voor je reactie ,me xbox gooit hem maar naar 520/500,daarom zeker weer een hd addon.
    Maar ben zeker overtuigd heb straks even gekeken bij de buurjongen en zag er zeker strak uit blu-ray ook op 1080i.
    Dus ja eigenlijk 3 in 1 blu-ray en upscaler en een game console.
    bedankt..................
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb al m'n apparaten vervangen door m'n PS3. CD speler, Super Audio speler, DVD speler etc. Het is gewoon een heel compleet apparaat, heb nu nog maar één apparaat staan ipv 3.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.594
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Hmm, nu twijfel ik of ik de zwarte deze week ga kopen of nog ff zal wachten op de witte (naast witte 360, witte Wii en witte wekker ;))
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hij komt eerst alleen naar Amerika wat ik heb begrepen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.594
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Hmm, dat maakt mn twijfel al wat minder. Als dat zo is zal ie wel in Europa uitkomen rond de release van de PS4 :+
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu er weer over wordt gesproken, bij mij wil het nogsteeds niet werken met hdmi - dvi kabel. Alleen DVD's en PS2 games werken niet.
    Vooral DVD's is erg vervelend =(
    Krijg wel even wat geflikker in het begin alsof ie het goede signaal zoekt, maar daarna helemaal zwart en dan de melding dat het niet wordt ondersteund.. PS3 is aangesloten op Acer x222w tft monitor.
    Iemand?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat je hem tussen de periode lente en zomer ook wel in Europa kan verwachten ;)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.594
    Leuk Bevonden:
    8.695
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nice! :thumbs: Knal straks even je PSN ID neer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina