Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Echt niet, een racemonster met 800pk is niet met zo'n gemak te besturen hoor.. Als je met een F1 wagen een beetje teveel gas geeft als je een bocht uitkomt, spin je. Met de R1 wagens in Forza kun je echt alles doen, maar hij zal altijd lekker op de weg blijven, totaal onrealistisch.

2. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, zoiets noemen wij Traction Control.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En STC (Stability Control) helpt ook altijd! :)

4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik spring niet uit mijn vel.. maar het is maar net hoe je het leest.. maar als je een beetje goed naar de lobby's kijkt kun je zo zien welke Driften en welke Dragracen en welke Racen.. ik vind gewoon dat je een Flut argument hebt... je kijkt gewoon niet goed..

maar oke.. ff iets nieuws..

ik maak samen met 2 anderen een Mafia Achtervolging film in FM2.. de Preview is klaar..

[yt]6XZiZTiJhP4[/yt]

vertel wat je er van vind en ideeen zijn ook welkom.

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een foutje wordt niet meteen afgestraft? yo gozer, heb jij ooit wel eens R1 gereden??? R1 gaat hard en het vergt een enorme concentratie. een fractie van een seconde te laat op de rem en je gaat van de baan. aangezien je met hoge snelheid eraf bent gegaan, heb je ook veel damage meteen. nee, met een lagzame classe is een fractie van een seconde te laat op de rem of een fractie te vroeg op het gas niet erg. d en c klasse auto's gaan toch haast niet dwars de bocht uit. met R1 is dat heel wat anders: veel meer vermogen. ga je in een langzame bocht iets te vroeg op het gas en weg is je achterkant en je spint:):D

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dit seizoen wel ja, zonder tc. maar voorheen echt niet hoor. je zag ze al halverwege de bocht vol het gaspedaal indrukken.
    ff een post om de R1 klasse te verdedigen, haha. maar wat vinden blijkbaar veel mensen hier onreallistisch aan R1??? ja, je hebt gelijk dat hij tot zekere mate lekker op de weg blijft, maar dat verschijnsel heet downforce:+. daarom gaat een racecar nou eenmaal sneller dan jouw opel kadet. door alle aerodinamica en downforce en natuurlijk de power. daarom kunnen ze sneller door de bocht, pannekoek.

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Toch vind ik een klasse R1 makkelijker rijden dan een A of S.

8. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig ervaring mee. Ik heb er alleen in de Career (off-line) mee geraced, en dan hoef je de wagen niet tot de max te pushen. On-line zal 't ongetwijfeld anders zijn.

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    online is het anders vaak. kijk, op circuits zoals muggelo heb je haast geen moeilijke bochten maar op circuits zoals de nordschleife, road atlanta en sebring kan het op hoog niveau goed mis gaan:D

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat een barslechte redenatie. Je snapt zelf toch ook wel dat de reden dat een F1 wagen sneller dan een Opel is niet alleen bij aerodynamics ligt? Niet echt snugger. En ik snap echt wel dat R1 wagens veel downforce hebben, en STC en TCS hebben daar ook mee te maken, maar dat zorgt niet dat ze als een soort achtbaanwagentjes over het circuit racen.

Nou, dit gebeurt echt amper bij R1 wagens, bij bv. een RWD S of A klasse is dit normaal, maar bij een R1 moet er toch wat meer gebeuren wil die spinnen.

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb zelf weinig ervaring met de R1 klasse.. het enige is dat ze wel realistisch rijden.. maar ik ben daar nou eenmaal niet voor ingesteld.. heb geen flauw idee wanneer ze remmen.. die bochten neem ik te lanzaam..

edit:.. ik las net de post die boven mij staat..

ja je hebt gelijk.. maar het zit hem ook erg in de downforce.. want als je op de N-Ring rijd. en je hebt voor de bocht een bult en je auto komt iets los van de grond spin je direct in die bocht.. alle downforce is dan weg(wat een schietwoord:" Downforce" doet me denken aan C-Albers)

maar wat Duco zegt over dat handelen is waar.. die auto's zijn helemaal geelectroniseerd.. alles is electronica.. daarom word dit jaar de F1 ook weer spannend... alle hulpmiddelen zoals TCS gaan eruit.. nu zijn er alleen nog de echte coureurs die winnen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  12. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Leuk idee alhoewel ik uit zon filmpje ng nt kan uitmaken of het goed gaat worden. Doe wel aub iets aan die bagger muziek.. Das ni passend bij een maffia achtervolging. Das gwn marginaal.. Je vroeg meningen, dit is de mijne..

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja het probleem was ook dat ik de muziek er niet weer achterweg kreeg.. maar dat commentaar heb ik al gehad dus er komt een nieuwe...

maar het verhaal moet er uitkomen..

14. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzeg het, qua verhaal vind ik het een leuk idee, er gaat veel van de afwerking afhangen.. Monteren enzo. Muziek was gwn minpuntje. Verder kun je uit zon kort filmpje ni veel opmaken natuurlijk. Het concept erachter word wel duidelijk genoeg, dat wel. Iemand is op de vlucht, das duidelijk :)
    Benieuw welke auto's je gebruikt voor de maffia-achtervolgers?
    Ik zou voor pikzwart met zwart geblindeerde ruiten gaan.
    Mercedes/BMW/Audi Klassewagens :)

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Comming 2008? :emo:

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja.. ik weet het.. maar we zijn bezig maar ik weet niet wanneer ik hem af heb..

en voor die auto's ik zal ze laten zien.

Golf GTI MK2
    Die heb je gezien

M3's de hele generatie.. met lekkere foute paints(zijn de mafia auto's)

Oude Politie(Buick Regal)

verder komen er nog een paar auto's in die verkeer spelen etc..

17. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    vandaar forza 2 binnen gekregen zojuist gespeeld voelt goed aan :)

heb nu Audie tt mijn vraag wachten tot beter kan kopen of deze upgrade?

wat is het verstandigst?

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Upgraden is wel makkelijker. Nieuwe auto's kan je veel beter winnen dan kopen!

19. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    yo thnx ga ik zometeen eerst ff nieuwe motortje in me TT gooie

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee heb jij wel zitten opletten toen je in een R1 auto aan het racen was. je moet je gas zo goed doseren als je een langzame bocht uit komt of je spint. dat is nu toch wel duidelijk. bij een c of d klasse auto kan ik al halverwege de bocht vol gas en de auto gaat amper dwars. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina