Jah kan waarschijnlijk wel... Alleen moeten we wel een aantal matches gaan spelen voor het matchbox toernooi, dus we moeten nog wel ff kijken...
Vrijdag - TheSoldiersImpulse Zaterdag - EnVy our Skills Zondag - Reason Gaming Maandag - SG daarna gaan we scrimmen Gimbly
ook tegen zer0 zijn host? maarjah is goed wij moeten ook nogal wat matchbox doen dus (eigenlijk alles) o merq bij dat matchbox speel je 3 maps op host en 3 of host dus 6 in totaal dus dat kan wel even duren.
neej 1 clan accept geen fr de andere kon niet had een toernooitje binnen de clan en epic doen we dit weekend en de rest meot dan ook we hebben het al op het matchbox forum gepost
nee gezin blijf in NF1 maar ik moet mijn xbox fixen aan gezien die kapot is.DNs probleem zoals je al zult weten.
Ik heb Exist3nse al toegevoegd maar Nemes1sz heeft een volle lijst ofzo waardoor ik et niet kank added
dan moet je ff aoD Matrixx proberen, die 2 runnen het 2e GoW team.. weet niet welke game je het beste in bend maar dan moet je daar maar try out voor gaan doen.