hoe sluit ik een capture card aan ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Overkill x, 23 jan 2008.

1. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb een vraagje. ik wou gisteren middag een Capture card kopen (Dazzle DVC 90.)

hoe moet ik deze aansluiten zodat ik op mijn TV kan spelen, en toch kan opnemen. mijn tv en computer staan dicht bij elkaar dus is geen probleem.

dus op een manier :
    xbox AD kabel (niet op hd) naar mn tv, en dan die weer naar de capture card, maar mijn tv heeft geen video out (meeste tv's .. onze beneden niet, mijn oude niet, mijn nieuwe HDTV niet.. )

oplossing gevraagd ?

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een splitter kopen of je sluit je 360 met de catpure card aan op de pc en speelt op je pc monitor.

3. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan op een volledig beeld spelen ? en heb ik dus dan geen DVI kabel ofzo nodig.. gewoon die rood, wit en geel in de capture card..

en weet jij ook hoe duur zo'n splitter ongeveer is? (+ die kabels die vanuit splitter, naar de tv + CC gaan)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan welk programma je gebruikt om mee te capturen of je het volledig scherm kan laten weergeven.

Anyway een splitter + 3 kabels van elk 5m kost denk zo'n €20 bij elkaar...
    Edit: Ik denk dat je zoiets bedoeld?

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  5. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja , ben gaan vragen. Kabel met aan beide zijde "een mannelijk geslacht" kost 8 euro voor 1,5 meter (2 nodig). de splitter kost 10 euro. zou dus 26 euro daar voor kwijt zijn.

de capture card kost 60 euro, en is dan (hopelijk) van redelijke kwaliteit (het is diegene die daar boven staat).

moet even kijken, want nu snap ik het maar het is toch 85,- dus ik kijk nog even, maar wel bedankt he !

Deel Deze Pagina