Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een stapel ds games weer en in Duitsland geen 360 of ps3 titel te zien :+

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Playstation 3, A Casualty of war?

Sja, voor de films een juiste keuze...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zouden ze op basis daarvan een 'casualty of war' zijn? Ze zijn toch in de verste verte niet failliet? Het lijkt er aan de hand van die cijfers idd op (maar er zijn zoveel cijfers) dat de consument uit het artikel (of is dit wereldwijd) in december meer voor de 360 koos dan voor de ps3. Echter 1,3 miljoen tegenover 800.000 vind ik niet schokkend.

Ik hoop iig dat Sony hard aan de weg blijft timmeren want zowel Sony als Ms hebben talloze valse beloften gedaan, maar uiteindelijk heeft de ps3 toch het beste stukje hardware. Het enige wat er nog aan mist is een geintergreerd live-gebeuren.

Titel van het stuk is trouwens ook wel erg dramatisch ;)

edit: je roept zelf iets op het laatst dat het voor de films wel een juiste keuze is. Hoe kan je in het artikel opmaken dat kiezen voor de ps3 niet 'juist' is?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm Xwon wat is de bron van dat stukje prosa (site link), want ik mis vaak bron vermeldingen dan kan ik zelf een oordeel geven of ik de site geloofwaardig vind of niet. Nu is het slechts een stukje tekst zonder inhoud

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg het artikel via de mail. Inderdaad een dramatische titel maar tja. Op dit moment blijven de sales (USA volgende de NPD data) dramatisch achter tov de andere twee console. Daar doelde ze op met de titel en het artikel denk ik.
    Edit: Ik plaatste die opmerking een beetje cynisch, omdat nog steeds niet duidelijk is hoe succesvol BR gaat worden, de echte "war" moet nog beginnen, ze moeten dvd van de troon zien te stoten. De verkoopcijfers van de HD films stellen tov de dvd verkopen niets voor.... Net zoals de verkopen van de 360 in Japan niets voorstellen... Hoewel ze al meer 360's hebben verkocht in die twee jaar dan Xbox 1 exemplaren in Japan ;)

Sorry, normalitair plaats ik altijd een bron, vergeten.
    Kevf heeft m al gevonden ;)

De cijfers kloppen gewoon want komen van NPD.

Inderdaad, thanks! :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is kwestie van geduld,
    slechts wachten op de dag.
    Tot je 360 niet meer lult
    en je met een ps3 verder mag.

Vrij naar Rowen Heze, sorry ben een betje melig van al die cijfertjes.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Iets genuanceerder mag wel. Helemaal omdat deze discussie nog wel eens gevoelig kan liggen. ;)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik heb ze nu alle drie en kan zeker concluderen dat de PS3 het mooiste is qua design. Heb net ff een stuk Uncharted gespeeld en er is momenteel gewoon niks op de Xbox 360 dat daar grafisch tegenop kan, wat een game :eek:

Ben blij dat ik de stap toch heb gemaakt :)

10. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    gameplay owns graphics ;) ps3 is inderdaad ook vet maar de games van de xbox spreken me iets meer aan.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarom heeft ie ook een Wii :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Precies. Maar ik vind Uncharted nu al beter dan elke game die ik heb gespeeld op de 360.

Dus Gameplay en Graphics ;)

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw gamercard bekijk zie ik ook niet meteen de echte 360 toppers... En games als Oblivion en Gears heb je niet eens uitgespeeld:eek: En de eerste PS3 titel die je hebt vind je meteen briljant, vreemde smaak heb jij!

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Welke 360 toppers heb ik niet gespeeld, volgens jou?

- Halo 3? Heb ik ook gespeeld, alleen niet op mn eigen 360. Net zoals Halo 1 en 2 erg overrated
    - Bioshock, gespeeld op de pc
    - Call Of Duty 4, gespeeld op de pc
    - Assassin's Creed, niet gespeeld, maar schijnt ook niet echt geweldig te zijn.
    - The Orange Box, met uitzondering van Half Life 2 allemaal al op pc gespeeld.
    - GRAW 2, gespeeld op pc.

Welke echte 360 toppers bedoel jij dan? ;)

En ik vind de eerste titel die ik ervoor heb meteen briljant omdat ik de PS3 onder andere voor die game gekocht heb ;) Net zoals bijvoorbeeld Super Mario Galaxy op de Wii heeft deze game naast spetterende graphics gewoon een bepaalde fun-factor die ik niet tegenkom in bijvoorbeeld een Gears Of War of een Halo of een Bioshock. Als iets jouw smaak niet is hoeft het nog niet altijd vreemd te zijn, vriend. Onthoud dat.

Mag ik vragen welke games jij heb gespeeld buiten de zogenaamde "360 toppers" ?

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde meer te zeggen dat aan je Gamercard niet echt af te leiden is dat je die bovengenoemde toppers gespeeld hebt! Verder kan ik natuurlijk niet weten op welke manier jij die spellen toch wel hebt gespeeld, ik vond het alleen raar dat je je eerste PS3 game al meteen beter vond dan alle toptitels op de 360, zonder dat uit je gamercard bleek dat je die uberhaupt gespeeld had...

Ik heb zelf eigenlijk alleen maar de toppers gespeeld, ik geef m'n geld liever aan bijvoorbeeld één sterke online game uit zoals Halo 3 of Gears, dan dat ik verschillende losse spellen koop die ik na 2 weken toch niet meer leuk vind.

Welke game ik zeker nog een keer wil hebben buiten de echte toppers is Shadowrun, die multiplayer demo was fantastisch!

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 is voor mij by far de beste console, omdat deze naar mijn mening de beste games en lekkerste controller heeft (geen dual shock was echt een aanfluiting naar mijn mening).

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Agree, Uncharted is op alle vlakken zo'n topgame. Qua gameplay en graphics vind ik Uncharted ook beter dan elke 360 game die ik heb gespeeld (samen met Mario Galaxy de beste next-gen game en eigenlijk vind ik beide games de besten sinds jaren). En laten we ook de animaties niet vergeten! Heb nog geen betere animaties tot nu toe in een game gezien. Voice acting is ook heel tof en dan vooral Drake. :) Kijk echt heeel erg uit naar deel 2 en naar de next-gen Jak and Daxter.

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

idd, zoals de water effecten nog nooit gezien8)
    Was Jak and Daxter niet gedaan? was tog een trilogie? achja van mij mag er altijd eentje komen hehe:D

19. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je dan na 8 tot 10 uurtjes weer klaar bent is dat toch wel duurbetaalde gameplay. Als je dat dan wegzet tegen bioshock of mass effect dan is het predikaat "toptitel " toch weer erg relatief. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik twijfel er niet aan dat uncharted geweldig is.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel steeds meer zin om Uncharted een keer te spelen, jammer dat ik niemand maar dan ook niemand ken met een PS3 :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina