Wat hierboven staat klopt maar gedeeltelijk.
Tot 70 alleen maar levelen is onzin, je kunt genoeg plezier hebben aan een low level character.
Probeer wat PvP, doe wat instances, op low level kun je namelijk ook instances/dungeons doen, dit begint voor jou vanaf level 13 met RFC (Ragefire Chasm, correct me if im wrong mijn hoogste hordie is level 25 ).
Hier kun je met een groep van 5 man tegen "Elite" mobs vechten, en natuurlijk betere items krijgen.
Als rogue draag je leather, en zul je dus ook geen cloth nodig hebben (ander armor soort), als je in een dungeon zit komt er een loot systeem, hier krijg je het item te zien waar voor "gerolled" word.
Als je het niet nodig hebt (bijv, je hebt een beter of het is een andere armor klasse) dan gebruik je "greed", dit zegt dus gewoon dat je het alleen nodig hebt voor geld, en niet voor eigen gebruik.
Als je het wel nodig hebt (betere stats in elk geval) dan kies je "need".
Ga zeker ook niet zomaar needen omdat je een item mooi vind, hier bouw je namelijk een nogal slechte reputatie mee op.
Verder raad ik je aan om vooral veel te levelen, en niet bang te zijn om zo nu en dan wat hulp te vragen, zoek een goede guild die je een beetje op weg wilt helpen, dit scheelt namelijk heel veel.
Laatst bewerkt: 23 jan 2008