Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja is 50, wat al eerder werd gezegt.
    maar ik heb uit een free kick gescoord met ''Emanuelson'' ongv. 2 meter buiten de 16..
    ik had hatrick met huntelaar.
    maar ik heb alleen maar een achievement gehad voor die Hattrick...
    terwijl ik 2 achievements moest hebben. hoe kan dat ?

Dat doet die gast express om jou helemaal gek te maken.. en zo wil hij jou uit de wedstrijd spelen... doe ik ook vaak in het begin of laatste 10 minuten als ik voor sta.. de speler word helemaal geirriteerd..
    slimme tactiek \o/

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op X drukken
    10 minuten is wel wat anders dan 30 minuten, 30 minuten is gewoon niet leuk meer...

3. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal correct... en teruglopen met de linkerstick (afhankelijk van je speelhelft) terugsturen ;)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor die tip Zeme. Hielp me best wel, in de eerste helft kwam Shevchenko er steeds door en was hij gevaarlijk. In de tweede helft deed ik jouw tactiek(X drukken en zelf naar achter lopen) hij is geen één keer meer gevaarlijk geworden. \o/

5. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    you're welcome :b:

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha ik speel nu wel is fifa bij maatje (omdat iedereen dat speelt) en dat is pas bout, dribbelen is daar echt klote.. snel kappen enzo zit er echt niet in.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben lekker met pes 6 bezig. Vind die game 100x leuker/beter dan 2008. Speel dan ook alleen maar online :9 Zo leuk om die Adriano gasten af te maken }:]
    Speel altijd met 5 cb's tegen adriano (brazilie/inter) en dan op de counter. Pakt 9 van de 10x goed uit.

Maar Konami, kom is met een patch voor deel 2008 ffs

8. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    tsja.. die patch.. het antwoord van Konami blijft vooralsnog:

We have uncovered issues which affect online gameplay quality of PES 2008. We are working at full strength to find a solution as quickly as possible. We sincerely apologize for this inconvenience.

|:-

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind het meer een teken van zwakte.

10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft wel dat het loont. Hou de bal een pass of 5-10 achter, switch van kant met een hoge pass of gewoon met een lange lage pass en de zijkant ligt helemaal open. Een dieptepass naar je SMF/WF en je bent al ver over de helft van je tegenstander. Je backs doen echt niks nuttigs, dat moeten ze echt is aanpassen.. Sinds deel 4 is dat al een groot nadeel aan PES.

Het is natuurlijk niet echt knap, maar tegen Barca/Man United is het wel een manier om snel kansen te creëren zonder je stamina keihard te laten kelderen.

11. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks leukers dan vrijdag of zaterdag avond met 5 of 6 vrienden toernooitje spelen ieder 5 euro inzet en dan 5.1 geluid aanzetten en knallen maar tot in de vroege uurtjes!

12. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0

My god my god wat een mierenneuker gezeik zeg jank nie zo joh.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja hehe, dat doe ik zo vaak, dat ik even 6 keer met de verdediger over pass, en dan met een lange bal de hele zijde van het veld openleg. Het is natuurlijk anders als je met 3 verdedigers en je keeper in het strafschopgebied zit te voetballen.

14. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik pasgeleden ook dat ik achterstond en tegen zo,n gast speelde die toen de hele tijd achterin ging rondtikken, tot het een x mis ging en Zlatan het genadeloos afstrafte:9 Maar hoe zielig benje dan alsje achterin gaat rondtikken, gewoon bang om te verliezen uiteindelijk.
    Als iemand een x wil spelen voeg me maar toe;) Gamertag is jerooney

15. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel al sinds november alleen maar pes 6, terwijl ik pes2008 een week voor de officiele release date voor 65 euro had gehaald. Genoeg gasten spelen het nog online, en als je effe checked in de profile, zie je dat 9 van de 10 ook pes2008 hebben... maar dus hetzelfde hebben geconcludeerd: pes2008 is een wanproduct.

16. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het toch een kutspel. Balans tussen de topspelers vergeleken met de niet-goden is er niet.

"Ja, die spelers bij barca/united/etc zijn toch ook goed in het echt."... Ja, maar niet ZO goed dat ze een messi vs Getafe dribbel 50 keer per wedstrijd doen. Is gewoon niet leuk meer, je hoeft niet eens meer te passen in dit spel.

Barca vs Barca bijvoorbeeld, zijn echt belachelijke wedstrijden met mensen die gewoon langs de flanken hard langs of door je spelers lopen. Heck, zelfs met chim-fucking-bonda stoom je er geregeld langs een paar heen. En als je een keer de bal verliest... dan begin je toch vrolijk opnieuw met zo'n FIFA-arcade dribbel (juist DE reden die pes liefhebbers altijd gebruikten tegen die fifa games pre-fifa8).? Daar hebben die Seabass en de andere mongolen wel voor gezord, door je super controle te geven tijdens de dribbel terwijl je sprint.

Bij voorgaande pes spellen moest je juist een balans vinden tussen een rustige dribbel en wanneer je met de bal sprint, anders ben je hem zo kwijt. In dit spel is er gewoon, op geen enkel punt, van balans geen sprake. De enigen die dit durven te ontkennen zijn de echte 'hardcore' PES en niks anders types.

Konami heeft met de nieuwe gameplay spelers ontmoedigd om echt voetbal te spelen (rondtikken, teamspel, passen).

Het spreekt toch al boekdelen dat, als ik sporadisch weer eens pes2008 uitprobeer (om te kijken of het echt zo slecht is als ik me herinner), bijna elke degelijke tegenstander online wil afspreken om newcastle vs tottenham te doen ofzo. En dan NOG is een Martins (en Chimbonda |:- ) of elke speler met een redelijk hoge snelheids stat genoeg om je geregeld t edoen denken dat je met een overpowerde Maradona speelt. Ik herhaal: geen balans.

Kutspel. Wat een teleurstelling.

17. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, wat zeiken jullie toch allemaal. Ga maar lekker FIFA spelen als het je niet bevalt, ga maar lekker op de PS1 FIFA spelen waar je met 2 x X en 1 x vierkant en 1 x 0 een doelpunt scoort.

Ga maar lekker TIF, WI , brazilian soccer, fifa of erger nog: fm spelen.

Ik word echt scheitziek van dit forum, steeds negatieve reacties als een bitch die hard to get wilt spelen.

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kracht van dit forum juist liggen bij de vele kritische leden. Zo krijg je in ieder geval een goed beeld van het betreffende spel. En daarnaast bevat Pro Evolution Soccer 2008 nou eenmaal een hoop minpunten, die regelmatig aangestipt dienen te worden.

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Maar blijft zwaar k*t het online gebeuren, waar ik hem toch wel voor gekocht heb. Maar ja geduld loont zeggen ze.

20. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niks meer van dat KONAMI nog een patch uitbrengt, zo lui zijn ze wel. Gewoon weer zeggen dat PES2009 toch echt weer heel goed wordt en allerlei dingen beloven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina