Met alleen op de knoppen rammen kom je er denk ik niet. Zo zijn er vast vijanden die je van achter of vanuit de lucht aanvallen. Dan is enige strategie, laten we zeggen inzicht, toch wel handig!
hehe good luck zou ik zeggen met knoppen rammen...nee om hier lang teblijven leven heb je echt combo's nodig en moet je ook weten welk vijand zwak is tegen bullets of sword want dat is er ook (althans wel in Dus met knoppen rammen kom je er niet....of je moet het goed kunnen
ik doel meer op de enemy,s in de beginlevels ik denk dat je daar met buttonbashen wel ver komt. maar in de latere levels zeker niet.
Staat er nog niet op de demo, jammer moet zo naar school en dacht dat ik hem wel ff kon downloaden als ik op school was.
als je het over enemies hebt kom je zelfs bij de eerste enemies er niet met button mashen. De allerzwakste vijanden in het eerste level projeren je al te omsingelen, dus je hebt meerdere vijanden om rekening mee te houden, ook moet je combo's aan elkaar knopen voor extra orbs om upgrades te kopen. Veel ontwijken doe je ook in dit spel.
Volgens NeoGaf staat ie nu op Xbox Live Marketplace! Even kijken! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=231208&page=7 Edit: Ja hij staat er op! 613 mb.
even alvast voor straks zullen we maar zeggen : svp niet melden op welk % je bent met downloaden of hoe traag/snel het gaat!
eerste impresse: Ik vind hem erg lekker spelen en het ziet er uber uit . Deze komt zeker in me collectie 8 februari wanneer die uitkomt
Geen procenten? mja, dan maar zo: Die van mij is @ 9/10 Ik ben iig benieuwd! Dit wordt mijn eerste DMC game.