Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe weet jij nou waar het mee te maken heeft? Ik vind persoonlijk ftd wel een aardige instapdrempel hebben (ik heb hem nl wel). Dus mag jij mij gaan vertellen hoe het onwetendheid kan zijn ;)

op v3.newzbin (je kan gratis zoeken, alleen geen nzb's maken), zoekt het echt super easy op categorie, subs, formaat en weet ik veel wat nog meer.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Heb vaak bij Binsearch dat hij bestanden niet meepikte, terwijl NZBindex dat wel deed. Die gebruik ik nu het meeste. FTD is voor mij gewoon handig aangezien ik amper écht op zoek ben naar iets, gewoon ff kijken of er nog wat leuks aangeboden word. ;)

@ Danger, is FTA en FTN net zoiets als FTD? 8)
    Nooit van gehoord namelijk.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk precies hetzelfde idee alleen dan web-based en niet zoals FTD een programma. Vaak kan ik iets op FTD niet vinden. Veel oude posts worden ook verwijderd uit de FTD catalogus terwijl mijn retentie lang genoeg is om ze nog binnen te halen. Op FTN of FTA zijn deze soms wel te vinden. Ook verschilt het aanbod gezien niet elke upload op FTN ook op FTD gespot word. Dus als je iets niet op FTD kan vinden is het zeker raadzaam om even op FTN en FTA te zoeken en vervolgens op binsearch of Yabse.

http://www.ftn2day.nl/
    http://www.ftaclub.net/forum/

Owja en Kevf. Gezien jij nog nooit van FTD had gehoord in je eerdere posts denk ik dat het onwetenheid is. Want waarom zou je ergens voor betalen wat je al perfect en makkelijk gratis kan vinden. Althans, dat is mijn logica. Misschien zit het bij jou anders, mijn excuses in dat geval.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Danger: Dan moet je dat in je opties veranderen. Ik heb op dit moment 100 dagen in mijn cache zitten. Meer dan genoeg aangezien ik elke dag ff kijk op ftd :)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    en naast alle fora + zoek dingen gebruik ik ook gewoon google:

product naam + nzb = hit ;) Je merkt vanzelf wel of het te oud is of niet.

6. Zetpil

Zetpil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

het is mij eindelijk gelukt om nieuwsgroepen door te hebben, ik heb net in 1,5 uur mn eerste film gedownload, het is met subs. kan ik hem gewoon direct met nero branden of moet ik hem weer helemaal gaan converten en die sh*t?
    het is een Divx bestandje maar weergeeft het als Mpg. er zitten ook Par2 bestanden bij, moet ik die eerst openen?

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    divx is geen dvd dus kan je niet zomaar als data op een dvd branden. Behalve wanneer je dvdspeler divx ondersteund.

1 par2 bestandje runnen is genoeg. Die checkt dan de andere en repareert waar nodig.

Maar 1 divx film in 1,5uur is niet bijzonder snel..

8. Zetpil

Zetpil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar moe'k em nou converte?

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Geen idee. Wat wil je er mee doen? Wil je er een echte video dvd van maken (wat zonde is --> gare kwaliteit)?

Dan moet dat wel ja.

10. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm , een film is bij mij meestal in 45 mins binnen . 700 mb.
    Wel heb ik last van Planet die soms gewoon sloom i-net leverd.
    De ene keer is het normaale speed , andere keer gewoon fcuking sloom :/

11. Zetpil

Zetpil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb em nou op een dvd'tje gezet, ik kan hem gewoon via mn oude xbox afspelen, dus hoef hem mooi niet om te zetten. toch bedankt

de volgende keer moet ik denk ik gewoon dvd 5 downloaden, wil ik hem op mn homecinemaset willen afspelen. krijg ik dan BTW een ISO binnen?

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal map Video_TS. Die kun je dan direct branden op een dvdtje.

13. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm , ik krijg meestal een iso binnen.
    Maar beide is geen probleem ze zijn beide makkelijk te branden met nero/ashampoo/whatever wat voor Burn-studio software

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Goede tip. Had die optie nog nooit gezien. Hij stond op 7 dagen en nu op 150!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ rest: duidelijk, ik ga het eens anders proberen :+

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heey mensen,

Ik krijg een foutmelding bij het branden met DVDshrink. Wanneer ik de backup heb gemaakt en hij eigenlijk over zou moeten gaan met branden krijg ik deze foutmelding: (DVD-Video files reallocation failed)

Iemand enig idee wat ik hiermee moet?

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het om een image bestand, een .iso/.mds o.i.d of een video bestand als .vts .bup .vob in een Video_TS map?

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een nieuwe maand eweka aan te schaffen.
    Iemand mischien een beter alternatief? sneller, meer lijnen, mischien goedkoper?
    Denk vraag het voor de zekerheid. :D

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er iig op papier een behoorlijk aantal vergeleken en voor mijn gevoel ben je bij Eweka het beste uit.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eweka werkt gewoon perfect. Het geld heb je er, mits je veel download (anders hoef je ook geen nieuwsgroepen) er zo uit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina