Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las eerder hier dat je die charismatic achievement kunt krijgen door Wrex ergens te laten leven.

Waar precies?

en @ Sith Vegeta:
    Ze zullen vast al wel weten dat het Ilos is maar ze gaan er idd nog niet heen om die informatie over de conduit.
    Maar toch dacht ik ook dat Benezia zei dat de Rachni gebruikt konden worden om de vijanden van Saren tegen te houden.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij stapt dus je Mako uit om ff een paar proppenschieters te gebruiken tegen die wormen? Dast duurt juist langer en dat weet je ook. Als je een klik hoort bij de mako na het schieten van het kanon, dan kun je weer schieten en dat is sneller dan als je met een pielkjebuis op die worm gaat schieten. Bovendien moet je ook niet stil staan als je vijanden in de buurt hebt, maar altijd blijven bewegen. Op deze manier ging ik veel minder snel dood en die tresher maws krijg je echt wel sneller dood met dat kanon van de mako dan een gewone assault rifle. Ze vreten toch altijd wel een of twee van je crew op, dus dat heeft toch geen nut en dat kanon heeft meer vuurkracht. Ik weet niet waar jij het vandaan hebt, maar volgens mij heb je dat kanon nog nooit bij een tresher maw gebruikt. Als je zo overtuigd ben mag je me het tegenbewijs wel laten zien. Dit klopt gewoon niet en dat weet ik, maar dat weet jij ook. Een kanon is altijd sterker dan een paar geweren en al helemaal als je met dat kanon in de nek van die tresher maws mikt. ;)_O_:confused:

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Doe bij die wormen altijd tot de laatste milimeter van dat levensbalkje damage met de mako en dan finish ik ´m met gewone guns.
    Extra xp FTW! :D

Probeer nu trouwens met character creation "the rock" te maken, maar het lukt voor geen meter. :mad:

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat zit je oppeens wijs te doen? volgens mij was ik het ook die je vertelde hoe je de asari achievement moest krijgen? En neem van mij aan dat ik vaak genoeg die gun op die teringbeesten heb gebruikt. Maar drie goede characters met een assaultrifle kicken echt ass. E Tis juist super simpel als je uit de mako ben want dan ben je een lekker klein target! en me allies worden echt eens in de tien keer geraakt. Zodra dat beest tevoorschijn komt moet je stil gaan staan met de Mako. Schiet een paar keer op hem en meestal blijf dat beest dan vuren met dat Toxic zonder weer de grond onder te duiken. Dan stap ik uit en vuur ik met mijn assault rifle hem helemaal weg. Bij mij gaat dat echt sneller hoor!! en hoe wil je dat ik het bewijs? tis niet dat we online kunnen ofzo.

Maar ach doe gewoon wat jezelf lekker vindt en succes ermee!

5. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las eerder hier dat je die charismatic achievement kunt krijgen door Wrex ergens te laten leven.

Waar precies?

En was is de Asari achievement Vegeta, gewoon zo'n ally achievement?

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja Asari achievement is Ally achievement.

En die charismatic is op Virmire. Je weet vanzelf wel wanneer dat is.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan bied ik mijn excuses aan. Maar ik heb zo TM wel in 4 of max 6 schoten dood en ik word bijna nooit geraakt over omver gegooid. Maar goed, ik mag je straks hopelijk weer gaan bedanken als ik die asari shit heb. Het word kielen kielen, maar kijk (of reageer) maar eens in de achievement topic. Er is weer een ally achievement bij en een andere achievement. ;):)

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog even over dat filmpje hoor...

ik snap dat dit nergens opslaat dat erin mass effect sex voorkomt en ja dat is belachelijk

maar optenduur word het onderwerp toch meer algemeen gemaakt en het feit dat er in games teveel zooi voorkomt is wel gewoon waar en elk kind kan het kopen en dit is niet goed...

maargoed dat is mijn mening

als iets 18 plus is moet het ook gewoon zo zijn ... net als met alcohol

9. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de spectre wapens, zijn dit de beste wapens in het spel?

Ik ben ook op zoek naar Colossus armor, ik ga elke keer die 2 winkels in de markets van citadel en die winkel in c-sec af. En die winkel in financieel district maar ze hebben die armor nooit en ik wil hem zo graag.
    Wie weet waar hij vaak te krijgen is?

@ Sith vegeta:
    Over die relay node die je op Noveria krijgt.
    Dit staat in de officiele guide:
    Back aboard the Normandy, Shepard’s crew is anxious tohear their captain decide their next move.
    Shepard sees no point in rushing off to explore the new relaynode Benezia told them about.
    It most ikely links to dozens of systems, and they’ve no idea which one Saren would be interested in at present.
    Besides, they still have other leads to look into—the recent geth attack at Feros is certainly worthy of investigation.

Dus het is toch meer als alleen de cluster en system waar ilos zich bevind.

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  10. SysanApse

SysanApse Guest

Je moet zorgen dat hij de 'cure' niet kilt.

Denk zo wel genoeg gezegd te hebben O-)

11. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch andersom? :confused:

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er nieuwe achievements voor Mass effecT?

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoeld ie dat ie dat hij een paar nieuwe achievements heeft gehaald (Dankzij ons :)) en daar zit ie mee te pronken in het achievement topic. Niet interresant dus, want wat kan mij andermans gehaalde achievements nou boeien :9

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee niet bepaald. Alleen als je echt een achievement haal waar je u tegen zegt (zoals in de eerst GRAW waar je nummer 1 van de wereld moest zijn) heb ik zoiets van WOW. De meeste achievements die moeilijk lijken zijn achiemenets waar mensen gewoon veel tijd in steken. Achievements van Mass effect zijn niet bepaald moeilijk. duren alleen lang.

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements boeien mij dus niet veel. Het maakt me niet uit hoe hoog mn gamerscore is. Heb nu al een tijdje 3600, mooi getal :9. Wel vind ik het voor mezelf leuk om alle achievements van een bepaalde game te voltooien, gewoon voor jezelf dat je dan de game helemaal hebt uitgespeeld. Ik vind het dus belangrijker in hoeverre je je games hebt voltooid dan dat je kijkt naar de hoeveelheid punten.

Btw, die downloadable content duurt ook lang. Hoe gaat de downloadable content eigenlijk worden? net zoals bij Oblivion, kleine en grote updates? ik denk het wel. Zoiezo komt de downloadable content om je bezig te houden tot Mass Effect 2 uitkomt.

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het inspireert mij wel om het spel nog eens te spelen.

17. Ninja_in_Pyjama

Ninja_in_Pyjama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem vandaag maar eens gekocht, ben benieuwd

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zelfde hier. Probeer games zoveel mogelijk uit te spelen door alle achievements van die game te halen.

Bij mass effect is het gelukt. Sorry Yellow. Toch de asari achievement net wat eerder. Ik kreeg hem net voor Ilos, deed nog een sidemissie en oppeens kwam hij daar. Heerlijk. Kan ik nu eindelijk gaan beginnen met de single player van Cod 4: Modern Warfare

19. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mass effect een schitterend spel maar wat ik wel zuur vind is dat het verhal relatief kort is en de sidequests zijn eigenlijk vrijwel allemaal meer van hetzelfde. Correct me if i'm wrong maar ik heb nu al een aantal keer een willekeurige freighter in moeten gaan en daar een horde vijanden neer moeten maaien of naar een basis op een planeet moeten gaan en daar mensen neerknallen.

De ruimteschepen zijn hetzelfde en de basissen ook, het enige verschil zijn de typen vijanden die dood moeten en je reward.

Lijkt me redelijk makkelijk om zo een spel met 40 uur gameplay in elkaar te knutselen terwijl het verhaal zelf mss 12 uurtjes duurt.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is het ook. Tis gewoon heel simpel hoe ze de sidequesten hebben gemaakt en weinig nieuws!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina