[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Toen TBC uit was waren er 10tallen spelfouten in questlogs, duurde ook 2 patches voordat dat gefixt was. Maarja dit KAN natuurlijk nep zijn maar blizzard zal vast wel een aantal dingen veranderen doordat WotLK in het vooruitzicht ligt.

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lees de mages eens, alles word verwijderd in die notes. 8)

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit dan, ik neem dat alles word gebuffed ding wel trug, maar nogsteeds, komop zeg die patch notes zijn wel zo overdreven en er zit bijna geen enkele reden achter (of community feedback) dat er verandering moest komen in 90% van die dingen.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk, ik ben het ook eens dat ze zo fake als de malle zijn hoor. ;)

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wie neemt er nou de moeite zoiets te maken? 8)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee dit dan 8)

/Edit: Het is gelukt met me Photek interface! Bedankt nog Pim :)

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Deze komen meer in de buurt van echtheid dan die patchnotes. Op dit moment zeggen ze dat deze loots 95% echt kunnen zijn. (Na nader onderzoek)

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Die trinkets zijn best gaaf. :D

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik geloof de wapens iig niet.

BT en S3 heeft steeds meer items met "Ignore xx armor" ipv +haste of wat dan ook. Waarschijnlijk omdat het beter aan te passen is met de item levels (Daarom zijn casterwapens nog steeds 41 dps).
    Zelfde geldt voor expertise eigenlijk.

Het zou kunnen, maar lijkt me sterk.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Dat minder armor heeft tog bijna geen nut?
    Je hebt ook executioner die doet volgens mij 800 armor negeren als hij procces.. dat scheeld tog niks?
    De enchant is super duur, kan je tog beter ravage of mongoose nemen?

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die post was meer gericht op de post van Xink ;)

Bedoelde ermee dat het helemaal niet zo gek is dat iemand dat maakt als je kijkt naar het werk van die (fake?) weaons :9

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best veel hoor, ik weet niet de precieze cijfers maar als het echt zo slecht was zou niemand het nemen.

BTW, het grootste minpunt aan wow is dat het zo ongelofelijk lang duurt met het installeren en updaten van een nieuwe installatie... heb namelijk een nieuwe computer en het is echt niet normaal :mad:

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Download je de patches hier toch?

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Deze loot is trouwens echt:

Spelfouten komen doordat het een vroege beta van 2.4 was/is.

If you remember, we published a screenshot featuring Sunwell items on January 16 (we claimed it was probably fake), the day after this one, we received a private message (pm) claiming the picture is real and providing a small piece of info about arena season 4, to protect the author of this pm (and someone else's job) we will call him Mr Smith. At first, we didnt pay much attention to this pm, it was not the first time we received similar messages, however he seemed very convincing so we decided to investigate and just yesterday we were able to corroborate the S4 info from a very trusted source, which lead us to believe what he said on the sunwell picture is the truth.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt volgens wie? Blizzard of mensen op het internet

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    If you remember, we published a screenshot featuring Sunwell items on January 16 (we claimed it was probably fake), the day after this one, we received a private message (pm) claiming the picture is real and providing a small piece of info about arena season 4, to protect the author of this pm (and someone else's job) we will call him Mr Smith. At first, we didnt pay much attention to this pm, it was not the first time we received similar messages, however he seemed very convincing so we decided to investigate and just yesterday we were able to corroborate the S4 info from a very trusted source, which lead us to believe what he said on the sunwell picture is the truth.

WWW.WORLDOFRAIDS.COM

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er nog steeds skeptisch over, zolang het nog niet public confirmed is, geloof ik er niks van, alhoewel de wapens wel goed designed zijn.
    Iets wat je wel niet veel ziet is een mp5 trinket!
    Hoewel er wel een rare stat op staat 250 mana voor 7.88 sec?
    Wat heeft t nut van die .88 dan, die telt toch niet mee :confused:

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond ik ook al raar, misschien dat spellhaste er effect op heeft ofzo =p en dat de persoon die deze screenshots genomen heeft spellhaste had. Iets anders kan ik niet verzinnen :+

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Spellhaste heeft geen effect op trinkets, dus dat kan het niet zijn.
    Een van de redenen waarom ik dat hele plaatje niet vertrouw
    Verder is die Blackened Naaru Sliver best overpowered (of de proc moet wel erg laag zijn), want een rogue met slice & dice haalt die proc natuurlijk in een paar seconden al.

+ Dat hele verhaal over die emailtjes kunnen ze ook gewoon verzonnen hebben.

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey, ik ben nu bezig met de quest de chill of death in brill en nu heb ik een coarse thread nodig? weet iemand waar ik die kan viden?

Gr Daan

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ga naar deze website: www.wowhead.com, daar kan je alles vinden. Gewoon coarse thread intypen en kijken waar je het kan kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina