Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachen spel. Op elke hoek van de straat een challenge, zodat je op elk moment eentje kunt starten. Road Rage vind ik tot nu toe het vetst. Races het minst, omdat je door de snelheid vaak afslagen mist of snel tegen ander wegverkeer opknalt. Maar gelukkig zijn er zat soorten challenges.

    Achievements zijn aardig makkelijk te halen tot nu toe, 305/1000G met 17 achievements.

    Eerste impressie van online is trouwens minder. Joinen gaat snel en makkelijk, maar er is niet zo heel veel meer te doen. Mensen rijden maar een beetje doelloos rond, en af en toe wordt er een challenge gehouden.

    Ik heb nog nooit een burnout gespeeld, en deze is ook vast niet helemaal representatief voor de vorige non-free-roaming delen, maar ik vind de Burnout serie nu al vet.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Online kan je ook met maximaal 8 man racen hoor.
    Gewoon create match doen en een route uitstippelen en off u go..
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klinkt allemaal goed en ik ben benieuwd wanneer ik 'm door de brievenbus krijg. Nog belangrijker is dat m'n Xbox 360 het blijft doen na een gefixte RoD. 8)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Yeah double barrel roll/ 540graden flatspin.

    Op het vliegveld kan je echt dikke jumps maken _O_ Is verborgen in een bos
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gerjan, waarom heb jij 'm nou weer eerder dan mij. Niet eerlijk! :9
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Omdat ik hem bij de MM voor €55 heb gehaald en mijn preorder gecancelled heb :9
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net m'n 1e 35 minuten gemaakt en vind het erg leuk. Takedowns gaan erg lekker, kreeg een witte sportwagen na een takedown erbij. Kreeg daarna pas door dat ik nog offline zat :+

    Vervolgens maar online wat gaan klooien in de freeburn omdat niemand burnout paradise speelt in m'n lijst. Wel meteen 2 achievements binnen just for pics en online racer.
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je trouwens burnouts? aangezien je daar ook een achievement voor kan krijgen, en weet iemand een goeie locatie voor de 360 flat spin?
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle burnouts, maar het slechtste van dit spel vind ik persoonlijk de muziek deze keer: meestal echt een pokkeherrie. In alle Burnouts zitten natuurlijk wel nrs. die geschreeuw / gejank heeft, maar deze heeft er nu echt teveel en het PAST gewoon niet bij de game. Ik heb zelf guitar hero 2 en 3 en zijn vaak nog softer dan wat hier op staat. Ik had echt zoeits van: ff dat geluid een stuk zachter zetten ("help waar zijn de opties?" eerst ff gehad...). Overgrote deel bij de andere delen was veel afwisselender. Gelukkig kun je in de EAtrax menu deze voorgoed uitzetten. En dat duurde ff om ze allemaal af te gaan. Voor de rest een topspel weer: verandering van spijs... juist... (dat mag ook een keer... mist goed uitgewerkt, en ik vind dat ze daar goe din zijn geslaagd)

    Inderdaad... die long jumps zijn vet in "het bos" :8

    /ben blijkbaar overigens niet de enige die deze keer de muziek slecht vindt, de negatieve punten van Gamespot laten dit ook zien..: "Soundtrack and DJ dialogue are awful"
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lol, maar de helft van de muziek zijn nummers uit de voorgaande brunout delen... Staat er zelfs bij.

    @Furious Devil:

    Een speciale "speed" categorie auto kiezen als je die hebt (dus geen stun/aggression) en de gele boost meter helemaal vol krijgen. Dan in 1 ruk leegmaken. Dan heb je 1 burnout. Dit kan je heel vaak achter elkaar doen. En als je die 20x lukt zonder te botsen heb je een achievement.
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ook niet dat het ontbrak in de vorige delen he. De helft is maar de helft... Nu is het alleen maar erger geworden. Dus ze hebben dan de "verkeerde helft" voor een groot meegenomen zal ik maar zeggen... :lol:|:- ;) 8) Zo goed?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee :+

    Zet de muziek meestal toch uit, maar ben wel een paar leuke nummers tegen gekomen. Iig één van junkie XL + ... En veel die leuk klinken, maar dan ben ik te laat met kijken welk nummer het was :9 Iig ook wel een aantal bekende bands.

    En My Curse van Killswitch Engage is ook wel leuk. Dat riedeltje iig. :9
     
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het ook een kwestie van smaak, die JunkieXL track is inderdaad cool, stond op de vorige ook met daarnaast nog een paar pakkende echt-voor-racen-oppep-beats. Maar sommige nrs. klinken alsof je een spijker door je hand hebt geslagen en wat roept... of dat de lente is begonnen voor een aantal diersoorten... :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik vind de soundtrack van Burnout altijd wel goed, maar die van FlatOut was toch wat beter.
     
  15. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch makkelijk je eigen muziek van je hdd of pc afspelen muziek in een spel heb ik nooit op staan alrijd via hdd of pc
     
  16. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk een heerlijk spel wat mij nog wel vele uren bezig kan houden. Enige nadeel in het spel is dat ik af en toe geen idee heb waar ik heen ga, rijden gaat zo snel kijk je ff op je radar dan zit je alweer ergens tegen aan.

    Hoe vaak ik al niet een verkeerde afslag heb genomen :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me uitleggen hoe je stunts doet?
    Ik zie zo nu en dan wel een mooie schanz staan maar ik spring er alleen over heen,wat doe ik fout en hoe maak je stunts!?

    kusjes Smok3y
     
  18. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke bedankt :) heb het geprobeerd wat een pokke werk hoe krigj je ingodnsaam 20X met dat verkeer
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Barrelrol: Met 2 wielen de schans op en de 2 andere wielen op een lager of hoger deel. Ga je rollen.

    Flatspins: Voor je de schans op gaat snel met de e-brake+sturen zodat je schuin gaat en gaat spinnen om je as.

    En daar variaties op. Zo kun je een schroef doen, verticaal rollen en weet ik veel wat allemaal.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aha kijk eens aan bedankt!
    Vroeg me wel nog af waarom ik in Singleplayer alleen burning routes,races,Stunt runs en road rage events kan doen.

    ik dacht namelijk dat je die power parking en crash events ook had,maar die ben ik nog nergens tegen gekomen en heb er al heel wat uur opzitten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina