[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Correctie, was in 2006 uit in Amerika. Maar desnoch is een jaar een erg lange tijdsverschil voor een bioscooprelease.

    Zojuist Cloverfield gezien, tegenvallende film. Het was de shaky-cam die zowat de hele ervaring voor mij verpestte, kon namelijk net zien dat de makers wel duidelijk wat goede ideeen voor oog hadden voor de film. 2,5/5*
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tegenvaller? Balen, wilde eigenlijk volgende week de film in de bios zien.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren Ghostbusters 1 en 2 gezien

    Hoeft denk ik niks meer over gezegd te worden, dit zijn natuurlijk de films waar iedere huidige filmmaker naar kijkt, en het als voorbeeld neemt voor hun eigen film. Nog nooit zijn die special effects zo geweldig in beeld gebracht. Voor het eerst sinds Elvis zien we weer eens briljant acteerwerk. Een fantastisch verhaal waarin de Amerikaanse normen en waarden terugkomen is uniek in de filmgeschiedenis! En dan die muziek... WHO YOUR GONNA CALL! *). Ik bedoel maar, zelfs Lord of the Rings is eigenlijk gewoon gejat van Ghostbusters. Daarom krijgen de films van mij...

    11/10 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga vanavond naar de bios dus ik ben benieuwd!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die film is de bom :cool:

    Gisteren met me vriendin, haar zus en schoonmoeder, broer en zijn vriendin naar P.S. I love You geweest, wat een jank film :9. Ik vond niet echt dat je het een komedie kon noemen maarja wie ben ik. Voor mij was het een 4/10. Maargoed, vriendin wou er graag heen :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is al enkele maanden geleden dat ik die gezien heb. Inderdaad een topfilm!
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gister Wrong turn 2 gekeken.

    Cijfer: 0

    Serieus niet kijken.
    Die film is echt te slecht voor woorden.
    Ontzettend nep geacteerd totaal niet realistisch of eng.
    En de special effects zijn nog erger dan die van Jumanji 10 jaar geleden.

    Bah what a waste of time..
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha deel 1 heb ik in de bios toen d'r tijd gezien. Vond hem niet echt super slecht, maar een deel 2 zou ik er ook nooit van gemaakt hebben idd.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wrong turn 1 was wel lache... Alleen deel 2 over die actie show en alles xD damn damn wat een bullshit.

    Alleen the hills have eyes 2 is ook zwaar kut :). Terwijl deel 1 wel goed was.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wrong turn 2 is toch die film dat je in het begin een blonde vrouw ziet rijden in een rode bolide, vervolgens rijdt zij een zombie aan, en wordt ze in twee stukken gesneden door een zombie met een hakbijl? Zoja, dat had ik laatst gezien bij mijn broer. Totaal niet mijn film. :eek:
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja die film jah (als je het een film mag noemen)
    En nu geen woorden meer aan deze film vuil maken,is het niet waard.

    :+

    @Exces denied

    ja deel 1 was nog een beetje te verteren ja.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan jij (of iemand anders for that matter) even een beetje beschrijven waar die film over gaat? In spoilers uiteraard.. Thanks alvast. :)
     
  13. xXxAssasinsxXx

    xXxAssasinsxXx Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Khad nog laatst Saw 4 gezien, die film was wel beetje vaag op et laatst. Maar was wel wat meeste mensen verwacht hadden denk'k.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar de (volgens mij) premiere van Cloverfield geweest.

    Ik ga niets spoilen en heb maar 1 ding te zeggen. Wat een FUCKING VETTE film! Vet geacteerd, moddervette actie, superverhaal, superstijl en het belangrijkste: alles klopt.

    By far de beste monsterfilm die ik gezien heb en 1 van de vetste ervaringen in de bios die ik heb meegemaakt.

    Dikke 9.5 (hoogst haalbare voor een monsterfilm in mijn boekje). :9


    Hier de trailer.

    [yt]ufYF0f-zMgY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd soms echt gruwelijk eng, terwijl het op sommige momenten behoorlijk spoilerig is, en heel erg tof gedaan, 10x beter dan blair witch waar het stiekem nog wel gemonteerd was, dat is in deze film niet gedaan, laatste scene ook erg sterk, alleen waren de CGI effecten beetje slecht, dat was behoorlijk jammer, al met al, goede film!
     
  16. De gexte_PSV

    De gexte_PSV Guest

    moet er ook maar eens naartoe dan:)! lijkt me echt een supervette film die je gewoon in de bios MOET zien:D!!
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo net terug van Cloverfield

    Hij begon slecht, werd toen briljant! Maar eindigdeom te huilen. :'-(

    Ik moest wennen aan de handycam filmopnames. Ik vond het vreselijk irritant. Maar zodra het monster toeslaat is het een grafisch spektakel. Tering, wat ziet dat er indrukwekkend uit! Vanaf dat moment wordt de film beter en beter!

    Maar dat einde. :'-( Zodra ze die helicoptercrash overleven (wtf?) en Beth rennend (had ze daarnet geen pin door haar borst heen?) vluchtte, ging het bergafwaards. Het werd zo ongeloofwaardig en het einde vond ik niks.

    Als de film was gestopt bij de helicoptercrash, dan was ik met een veel beter gevoel de bioscoop uit gegaan. :)

    Al met al vond ik het toch een toffe film. Puur en alleen omdat het er zo indrukwekkend uitziet. Er zitten een paar bloedmooie scènes in!
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb 'm ook net gezien.

    Er zitten inderdaad wat rare dingen in. Maar ja, het is een film, er zit met een megagroot monster...hoe realistisch wil je het hebben? Het kwam aardig geloofwaardig over (als je dus over een paar dingen heen kijkt).
    Maar ik vond 'm vet. Aparte manier van filmen, maar met goede special effects. Ik denk wel dat sommige mensen strontmisselijk van die schuddende beelden worden.
    Wel jammer dat je nu nog niks weet (was het alien of niet, etc.)
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    In de kritiek die hierboven wordt gegeven kan ik mij niet vinden. De effecten waren super (nergens het idee dat het "nep" was), de manier van opnemen vond ik super stijlvol en het einde vond ik perfect voor de film (al is dit misschien het enige punt wat nog ietsje beter had gekunt).

    Verder heb ik net "The worlds fastest Indian" gezien. Super traag, maar dat stoorde mij helemaal niet. Het verhaal komt gewoon relaxed op gang en is erg mooi. Waargebeurd en goed geacteerd.

    8.5

    Edit: over Cloverfield:

    Het Beth gebeuren vond ik realistisch, adrenaline doet rare dingen met een mens. En de crash, tja, very unlikely maar niet impossible. Dus toch een realistische film in een onrealistische setting voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een onrealistische film hoeft niet meteen wel of niet ongeloofwaardig te zijn. Die twee woorden hebben een andere betekenis.


    Wat vond je dan van het te clichématische "I love you!" -Einde-?

    En adrenaline mijn aars. 8) Eerst bellen, "oh er is een muur op me gevallen, ik kan niet bewegen" en vervolgens doorboort worden door een spies. Normaal stoor ik me niet aan dat soort twijfelgevallen. Zo heb ik me geen moment geërgerd aan I Am Legend, waar veel mensen hier een hoop fouten dachten te zien.

    Wat ik trouwens een opvallend spannend/mooi moment vond, was toen Marlena dood ging. Dat ze ineens begon te bloeden uit haar ogen en enkele momenten later uiteen spatte. Dat was echt goed gefilmd :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina