Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies gewoon in de auto's die wij kunnen kopen moeten ook op de weg rijden en goedkope auto's zie je dan vaker en de duurdere zij je dan niet zo vaak en gewoon vrachtwagens in de game die dan ook gewoon 80 rijden. En gewoon dag en nacht en regen,sneeuw,mist en dat het gewoon glad op de weg kan zijn. Maar ik moet zeggen sneeuw is wel moeilijk want het moet ook weer weggaan. Maar als je toch bergen maakt kan je helemaal bovenaan gewoon altijd blijvende sneeuw maken. En als het donker is dat de lampen vanzelf aan gaan en dat je niet A in moet drukken. Maar ik denk niet dat TDU 2 echt in maart uitkomt ik denk wel mei.
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens (en of meisjes :+)

    Waarom hoor ik van veel mensen op XBL dat Test Drive Unlimited 2 niet eens uitkomt? Dat zou ik zo jammer vinden :mad: Ik vind het trouwens ook raar dat je nergens nog iets kan vinden van TDU 2 :confused: Is het dus echt un grap geweest, anders praten (en dromen :+) wij hier namelijk al een tijdje voor niets. Graag opheldering hierover :b:
     
  3. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of TDU2 überhaupt wel wordt uitgebracht..

    ik weet wel dat het laatste carpack 3 maanden te laat was omdat ze bijna failliet waren..

    ik heb er weinig vertouwen in iig
     
  4. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat hij komt want ze moeten natuurlijk alles proberen om winst te gaan maken.. Maar maart? Nee, dat geef ik hem niet :)
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens dit jaar denk ik.
     
  6. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel uitkomt dit jaar, ze moeten wel want ze hebben 100% toegegeven dat tdu2 zou uitkomen.
     
  7. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stond toch alleen in een overzicht van het afgelopen jaar? :confused:
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    En moet het daarom perse dit jaar uitkomen?
     
  9. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, anders zou het wel heel lang duren. En ze waren al bezig met de game. Maarja we zullen wel zien. Ik zou wel gek worden als het helemaal niet meer komt of pas veel later. Want op dit moment zijn er niet echt games uitgekomen die ik echt heel mooi vind
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja xe zijn goed met uitstellen zelf vind ik het wel goed hou ik teminste wat geld over:p
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    als je met 'ze', de makers bedoelt, dan heb jij het 100% mis. Er is namelijk nog helemaal niks bekend gemaakt. Helemaal níks. Alleen een of andere poolse website heeft gezegd dat ze een betrouwbare bron hebben die gezegd heeft dat er een TDU2 komt. De makers hebben alleen gezegd bij de release van TDU dat ze aan een vervolg werken (zoiets).
     
  12. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, Maar ik denk nog steeds dat het spel er wel komt.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij komt er nog wel maar niet dit jaar!
     
  14. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen, maar als jullie zeggen dat Atari failliet is wie moet het dan maken. Een ander bedrijf ofzo?
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Infrogames ofzo volgens mij de maker van driver.
     
  16. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan word het spel ook wel lekker goed.
    Driver zijn allemaal slechte spellen. Ik hoop dat ze tdu2 wel mooi maken.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie halen nu alles door elkaar... Driver is niet gemaakt door infrogames.

    Infrogames heeft 1 of meerdere driver games uitgebracht, publisher dus,en niet de ontwikkelaar.

    TDU is gemaakt door Eden Games (ook wel bekend van V-rally, NFS: Unleashed, en ze werken nu aan Alone in the Dark), en Melbourne House (grand prix challenge en le-mans op de PS2).
     
  18. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja, Maar Eden games is niet failliet. Dus ze zijn waarschijnlijk wel bezig met de game.
     
  19. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welk eiland of land zou het nou worden. Ik zat aan Duitsland te denken gewoon het oosten of het westen en een stukje Oostenrijk met de mooie bergen.
    Maar Duitsland is wel een vies land met niet al te mooi weer maar Muchen is dan wel weer mooi. Ze moeten weer even nieuws uitbrengen want nu zit iedereen te twijfelen over TDU 2
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  20. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    2400km aan wegdek is wel erg veel, Dat duurt ook wel erg lang met maken en ik denk ook niet dat tdu 2 in maart uitkomt No Way!!!!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina