Ben jij die gozer die met kerst zei, ik ben gothic en het is kerst dus reken maar uit waarom ik niet blij ben?
K kwam gasten tegen op live en die hete VwV | Ogre 1 en Fl1 Walshy maar dat waren fakers neem k aan want we speelden tie in doubles...
heb geen 2e account, was wachtwoord vergeten van me andere en aangezien ik een nieuwe GT heb hebk maar een nieuwe account gemaakt....Maar je hoeft ook geen COD4 te spelen heb gehoord dat je zieke shotgun kills maak in Halo 3 dus wil je ons H3 team joinen?
Keb gehoord dat je bij H3 ook je spartan een voetbalshirtje met je eigen naam agterop kan laten dragen dussss, heb je interesse?
nu moet ik het toch vragen! wat vond je van ons accent(Giiez Giiow Rnzw)? Sunny is amsterdams maar we leren hem wel limburgs of neejt jung!
Het zijn inderdaad posers, de echte tag van Walshy is Yshlaw en die van Ogre 1 is wtf omgre 1 @ giow vasteloavend sjiengele boem
Oke dankzij Nano mag ik weer op deze account posten en over een half jaar een naam change aanvragen ofzo..=P? Dus bij deze kan ik jullie allemaal melden: Dit is die ijscoman Stylo
Zelfs ik weet dat man Jammer dat we die match tegen Ps hebben verloren, ik was er zelf niet bij, misschien bij een rematch dan