nee ik gebruik geen kaart als ik die nu zal gebruiken ben ik denk ik nog langer bezig met zoeken dan gewoon rond rennen en goed kijken /edit.. nog 8 normale en 3 goude muntjes \o/
Als ik iemand uitnodig voor private chat tijdens naruto, krijg ik eenm elding van loading, en dan start het spel opnioeuw op. kan iemand mij uitleggen hoe dat komt
Is dit een game voor mij? Hij is afgeprijsd nu bij een winkel en ik denk erover de game misschien aan te schaffen. Ik heb wat videos op Gametrailers bekeken maar ik ben niet overtuigd ,ik moet meer weten erover. Met welke andere game(s) kan je Naruto vergelijken? Het is free-roaming he,maar is het meer een third person action adventure of meer een platformer met vecht stukken erin? Wat is het doel van de game,wat voor soort missies heb je? Ik neem aan dat het losse missies zijn? En afgezien van de main quest....side missies?
Het is meer een platformer met vechtstukken erin. Je hebt verschillende missies, het verzamelen van dingen, een soort race doen, wat karakters verslaan. Er zijn wel een aantal sidemissies, maar die zijn wat meer van hetzelfde. Doel van de game is om een geweldige ninja te worden. Ik vind zelf de game alleen een topper voor de mensen die de serie geweldig vinden, anderen zullen de game een stuk minder geweldig vinden, denk ik.
Je komt wel in een paar verschillende omgevingen terecht, maar het overgrote deel van de game speelt zich af in dezelfde omgeving (stad + omringende bossen). Dit moet ook wel, kijkend naar hoe de serie van episode 1-80 zich vooral daar afspeelde.
Jammer dat er geen demo van is, had ik em mooi even kunnen proberen. En als ik em zou kopen in de winkel en hij bevalt niet kan ik de game altijd terugbrengen maar wel voor een bon voor een andere game. Niet geld terug, tja. Of in de winkel een tijdje spelen en dan zien hoe ie bevalt, dat kan natuurlijk ook.
Bij mij reboot de game zichzelf als hij moet laden. Echt vet irritant! Iemand anders hier problemen mee gehad?
Ik helaas ook. Ik heb ook nog weleens last als ik bijvoorbeeld in zo een bomb trap kom dat me game helemaal vasthangt
Ik heb de game vandaag aangeschaft en ik was ergens benieuwd naar. Een tijdje terug las ik dat je de stemmen ook naar japans kon zetten. Persoonlijk zou ik daar gelijk voor kiezen, gewoon engelse subs en japanse stemmen, maar hoe doe ik dat?
Hmmm, je bedoelt niet exclusive content he? Want dat hebik al gedaan en daar vond ik alleen een extra fighter. Heb net de allereerste aflevering van Naruto gekeken en ik ga er zeker weten mee verder. Voorheen keek ik nooit anime,maar ik vond het erg tof. Echt heel cool.
Ja heb het gisteren gedownload en gelijk aangezet. Veel beter vind ik, met de japanse stemmen . Echt leuke game, ziet er ook echt heel erg tof uit.
Spoiler ik vind het echt super jammer dat je niet meemaakt dat konoho word aangevallen.. het had zo mooi kunnen zijn dat je op de daken van de stad had moeten vechten en dat de stad in rook en puin stond..
Ik hoop niet dat dit veel vaker gebeurd, het gebeurd bij weinig games eigenlijk. Maar net ineens crashte mijn 360 volledig, toen ik een bandiet in een bos moest zoeken en van die boomstammen aan touwen moest ik ontwijken ik werd geraakt door eentje en BOEM, 360 zat vast.