[XOne] Email adres veranderen

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 24 jan 2008.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb al een tijdje lang een Xbox live account, met daaraan een live ID onder een ander email adres dan ik normaal gebruik. Ik heb ooit een account aangemaakt op xbox.com met mijn hoofdemailadres, en daar eigenlijk nooit meer naar omgekeken. Nu wil ik gewoon mijn echte gameraccount aan mijn echte emailadres hangen, en niet mijn spam-email adres aan mijn gameraccount.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik op xbox.com/xbox live een account verwijderen, zodat ik dat emailadres weer kan gebruiken om aan mijn account te linken?

adres1@hotmail.com = gelinkt aan een nutteloze xbox live account
    adres2@hotmail.com = gelinkt aan mijn live account met gamerscore, friends list etc.

ik wil dus op de plaats van adres2@hotmail.com, adres1@hotmail.com hebben, duidelijker kan ik het niet maken lijkt me!

Alvast bedankt voor de hulp:)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    eerst adres2 aanpassen naar adres3 .. en daarna adres 1 aanpassen naar 2

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik probeer het zo wel even dan. Wel omslachtig, gek dat je een live account niet gewoon kan weggooien. Die naam die ik geclaimt heb kan dus nooit meer iemand gebruiken, terwijl ik hem ook niet gebruik... Gek!

EDIT: Het is nu wel gelukt, maar ik blijf het idioot vinden dat je geen accounts kan verwijderen... Thread kan gesloten!

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de 2de oplossing was ;) helpdesk bellen om je account definitief te verwijderen, maar gaat wel eens mis

5. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rofl ja die gasten kunen echt retarded zijn, en dat doen ze allen om te voorkomen dat te veel mensen nieuwe acc aan maken en daarop gratis gold gebruiken.
    Dus moet je ook altijd een geldige reden hebben voor het verwijderen van je gamertag.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je kon ook gewoon je email veranderen van Xbox Live Account. Kan sinds de laatste update.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt maar zijn adres was al in gebruik voor een ander account .. vandaar deze tip ;)

8. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb precies dezelfde situatie als Biba, maar als ik dan eindelijk wil bevestigen dat ik mijn nieuwe (echte) e-mailadres ga gebruiken zegt ie dat ik niet 2x in 30 dagen tijd mijn account mag bewerken=(

hoe zit dat?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals er staat je mag hem niet 2x in 30 dagen veranderen, dus je moet helaas even wachten

10. Chuvez

Chuvez Member

Leuk Bevonden:
    0
    VErwijderen

Ik heb al een half jaar een xbox dus ook al een acount(A),
    maar sinds kort gebruik ik xbox live..... maar nu moet ik een nieuw acoount(B) maken heb toen mij (enige) email adres er voor gebruikt, maar ik was vergeten dat ik dan nog mijn saves op acount A staan, ik wil daarom mijn email adres naar acount A verplaatsen, maar ik weet niet hoe het moet.......
    Ik baal er van kan een van jullie zo snel mogelijk heklpen aub???
    want ik heb maar 1 email adres?????

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Necropost,
    ik heb een soortgelijke vraag als hierboven.
    Ik heb mijn Xbox live gamertag aan een spamadres en een nutteloze gamertag aan mijn hoofdadres gekoppeld. Nou heb ik de nutteloze gamertag aan adres 3 ( voor de gelegenheid aangemaakt gehangen) en mijn Gamertag aan mijn hoofdadres alleen als ik wil inloggen op xbox.com dan moet ik nog steeds mijn spamadres gebruiken om in te loggen en mijn hoofdadres laat me nog steeds inloggen op de nutteloze account.

Weet iemand hoe ik met mijn hoofdadres kan inloggen op mijn echte gamertag ipv de nutteloze? ( email adressen zijn al veranderd onder contactgegevens op xbox.com)

Deel Deze Pagina