Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    verschillende previews gelezen.. maar zelfs dat vind ik niet erg dat je moves uitvoert via je rechteranologe stick.. maar soms lijken de mooie melee animaties te lang duren terwijl je dan al snel een vijand dood hebt

2. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt zo mega vet, alleen weet iemand wanneer hij uitkomt? Sommige sites zeggen Q3 2008 en andere weer 28 februari.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens de officiele release lijst moet ie 29 febuari uitkomen ;).

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Inderdaad dit spel word zoooo gaaf!! Kijk er al naar uit toen die aangekondigd was een paar jaar terug!! Dit is een must in 2008!! _O_ Ik heb echt super veel zin in die co-op!! :thumbs: \o/

Ik vind alleen wat van die robots verrekte veel op de Geth lijken uit Mass Effect.

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet het nou echt niet meer wanneer hij uitkomt, hier op xbw staat hij geplanned voor 29 februari maar bijvoorbeeld gamespot zegt 2008 Q2,kan iemand enige opheldering geven?

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens de officiele releases komt ie 28 febuarie...

Maar ik zal het even veranderen dan... Denk zelf dat 28 feb toch wat onwaarschijnlijk is.

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je enige bron die zegt 28 februarie afgezien van XBW? (het lijkt mij idd ook onwaarschijnlijk dat hij de 28ste uitkomt want ik hoor er echt niks meer over)

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Officiele release lijst ^^ heb geen idee waar mirik die weg plukt eigenlijk.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze er ook split-screen indoen...

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die filmpjes gezien op de XBW homepage? Ziet er mooi uit en de vechtstijlen ook. Beiden shooter en hack 'n slash, al is het shooter-gedeelte meer lock-on maar ja.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie op de frontpage:
    Mijn mening is nog steeds hetzelfde als de allereerste keer dat er screenshots en een trailer beschikbaar kwamen:

Het ziet er op een screenshot heel bruut uit en leuk uit, maar bewegende gameplay beelden zijn een stuk saaier en erg houterig.

Vooral het "glijden" naar de tegenstander vind ik er bijzonder eigenaardig uit zien. Bovendien vind ik er echt totaal GEEN spetterende actie van af springen... 't Is een beetje langzaam allemaal ofzo...

Met Conan zag je tenminste nog wat lichaamsdeeltjes her en der door de lucht heen vliegen, ik vind het hier maar een beetje een dode boel.
    Dat ondanks het feit dat de stijl me wel aan staat.

Ik zit er nog steeds niet warm voor te lopen en denk dat dat ook niet gaat gebeuren...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik kan ook niet echt warmlopen voor de combat ,.. zeker niet als je kijkt naar NG II en dat soort games :) ik weet wel dat je t misschien meer moet zien als een Fable2 achtige game maar ook die vergelijking valt wat mij betreft zwaar in t nadeel van Too Human uit. Maar toch je weet maar nooit de uiteindelijke game zou toch nog wel eens positief kunnen verrassen, ik hou hem iig in de gaten

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel heel erg na het zien van dat laatste filmpje....zit vol met de fouten! Beetje triest vind ik zelf sommige animaties...ik baal echt want ik volg de game al sinds de release en het leek een game die mij op het lijf was geschreven maar ik vind het nu gewoon telang duren en het word er alleen maar slechter....erg jammer

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb alle GT filmpjes van Too human gezien..
    qua combat zijn ze er nog niet helemaal..
    maar qua cinema en story en alle customizings gaat allemaal erg diep maar dat trekt me heel erg van deze game.. de graphics zijn mooi en goed.. vind dat de character die je speelt er netjes uitziet.

't enige is dat de combat er gewoon nog niet is.. en ik ben toch wat positiever geworden qua controlls ik denk dat het best wel eens kan werken.. net als skate ook de analoge stick gebruikt.

dit vind ik de positieve filmpjes..

klik

klik

klik

alleen dit is dan weer een slecht voorbeeld van de combat!

klik

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Teh screens:
    .

Ik blijf maar twijfelen bij deze game.
    Het is iig nog geen must-buy voor mij, maar gewoon een titel om in de gaten te houden.

Hier trouwens een hands-on

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De sfeer en de setting zijn geweldig! Het verhaal belooft episch te worden, karakter customization, RPG elementen, geweldige karakter modellen en de omgevingen zien er ook nog eens zeer mooi uit ( die ik uit de filmpjes gezien heb).

Toch loop ik ook nog niet warm voor de combat, het ziet er gewoon niet leuk uit :mad:

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:!!!! CHECK DIE ARMORS!!! :D:D:D Gruwelijk!! Ziet er echt gaaf uit!! Nooit zo op gelet maar dit ziet er echt gaaf uit!!!

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het punt is, op die screens ziet er allemaal super vet uit.

Alleen tijdens het spelen sta je 30 meter vanaf... Dan is het een stuk minder vet... Ik weet het niet hor... Ik denk dat ik mijn mening volledig van een demo laat afhangen!

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    je hebt 7 camera punten die vast staan..
    1 voor ver weg en nr 7 voor heel dicht bij "zoals bij een Fight game"
    verder heb je tussendoor nog de cinematische camera die het heel soms overneemt..

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    binnekort komt er een dikke demo uit van Too human..
    dennis dyack heeft dat verteld in een interview..
    verder word er binnekort ook een release data gegeven.

ik ben benieuwt

Deel Deze Pagina