[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Worldofraids past anders wel heel vaak op met wat het post, de meeste dingen kloppen wel en ik denk niet dat ze dat verhaal van die mailtjes hebben gelogen. Maargoed, tijd zal het leren.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je wat, de meeste dingen kloppen wel, waarom zou blizzard iets maken wat niet klopt (als in die mp5 trinket).
    Maar inderdaad, tijd zal het leren.

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    geuss what, ik heb me epic flying mount ;) en skill ook ofc! snel issie man! :D
    rent ook 100% he of ligt dat aan mij ?

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat net een beetje met die photek 6 U.I te kloten maar ik speel WoW ineenkeer in een kader dat krijg ik niet uit hoe fix ik dat? en ik krijg door die U.I een beetje lag en zo als ik op een bag klik gaat hij na 1 sec open...

heeft iemand een oplossing?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja rent 100%

6. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    w00t ook chest shoulders.. :) eindelijk :9

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, eindelijk mijn T6 Helm gekregen vandaag :)

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Grats, en ja je ground speed is 100%.
    Ik ben zelf met de guild bezig om een phoenix te halen, maar dat ding heeft wel zon lage dropchance :mad:

9. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    krijg jij die dan :D ?

btw gz Xatos :D nice looks!

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
  11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste DKP ftw 8)

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat 'kader' moet je veranderen in de video options, rechtsboven zie je daar 'windowed mode' staan.

Die 'lag' die je ervaart zijn volgens mij framedrops. Ofwel is die photek een beetje zwaar voor je pc, ofwel run je WoW nu in een hogere resolutie. Dat kan je ook bij video options veranderen.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie legendarys en rare drops zoals mounts dan via dkp?

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Legendaries en rare drops vind ik wel 2 verschillende dingen :x.
    Wij verdelen het namelijk in 3 delen
    - Rare Stat Drops (Word op gerolled als de raid EN classleader vinden dat het nuttig is voor je)
    - Legendaries (Ditto als rare drops, maar kost je ook al je DKP)
    - Prestige items (Gewoon DKP inzetten)

Rare stat drops staat voor zich, rare drops die nuttig zijn voor je character.
    Legendaries snapt iedereen denk ik ook wel
    Prestige items zijn items die eigenlijk alleen voor de show zijn (de AQ mount, phoenix etc)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom zouden legendary's AL je dkp moeten opmaken? =/ Wat wij doen is dat de GM en de CL's beslissen wie het krijgt (onze warglaive ging naar een rogue die eigenlijk elke raid er wel is) en dan betaal je 2x de dkp van een normale epic. Niet gelijk al zijn dkp weg waar hij maanden voor heeft gewerkt.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het wel zo zien dat een legendary je stats gruwelijk hard boost.
    Als je daarna nog dkp zou overhouden zou 1 speler gigantisch goede gear krijgen terwijl de rest achterblijft (als je je dkp blijft stacken, wat veel gebeurt bij ons aangezien we allemaal al in T3 rondliepen).
    Zo scaled iedereen gelijk omhoog qua gear en is alles veel makkelijker te verdelen.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wij doen legendaries en volgens mij mounts met Earned DKP, zodat degene die het langst in de guild zit en hoge attendance heeft hem krijgt. Zodat niet een slacker o.i.d. het krijgt. En zodat mensen geen DKP gaan sparen voor een legendary.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel eventjes inzien dat deze guild al sinds de launch bij elkaar zit en nogsteeds precies hetzelfde is gebleven, van slackers is sowieso in onze guild geen sprake, daarvoor zijn we gewoon te high demanding.
    DKP sparen voor een legendary, hell van ons mogen ze t maakt dan toch niks uit want je bent het allemaal kwijt!
    Zo zie je dat bij ons mensen eerst denken voordat ze hun DKP opgebruiken: "Kan ik beter voor die legendary gaan, of is er gear die nodig geupgrade moet worden?".
    Foutloos systeem in onze guild al zeg ik het zelf :+

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet voorstellen dat er nooit iemand leaved of joined. Maar goed, ik vind het raar als iemand voor Legendary gaat sparen.. Bij ons gaan sommige tokens al naar off-specs of helemaal naar niemand. Dus je zou al je dkp op kunnen sparen en de t6 nemen voor minbid als niemand het meer nodig heeft. Gelukkig zijn er niet zoveel mensen die voor een legendary zouden sparen :)

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    wat is DKP als ik vragen mag?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina