1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zeker genaait inderdaad. Ik kan ook wel een beetje snappen dat je controller dan een vlieglesje krijgt. :9 Je bent wel opgelucht als je dan die terrorist een headshot geeft ipv die andere.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal best wel balen zijn ja, maar dat wil niet zeggen dat het niet grappig is! Maar tja jij bent al zo ver gekomen, ik ben er 1 keer gekomen maar werd wat zenuwachtig toen schoot ik elke kant op behalve naar die gast :lol: En Goeiemorgen allemaal! Vind het zelf eng dat ik nu al wakker ben
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan al die mannetjes nou echt voor de veteraan??? hebben jullie niks beters te doen! ik ga pas veteraan doen als mijn gold is verlopen.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ik ben meteen voor veteran gegaan want moi is een SP persoon.
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu met No Fightin in the War Room op dat stukje dat je door een gang loopt, 2 mannetjes rennen er naar toe. Dan als je die "half ronde" gang bent doorgelopen een hele lange gang waar uiteindelijk dozen staan waar je niet overheen kan, dan moet je rechts een gangetje in en dan kom je zo'n grote paal tegen, ik was bijna bij de C4, de laatste 2 mannetjes vermoord, en toen tijd te kort.

    Iemand tips over het "laatste" stukje (dus vanaf die dozen tot en met het einde)? Vind het maar rot stukje, zit nu ook even te chillen op Ass Creed. :p

    (Gelukkig niet zo erg dat ik dingen mol, maar meer uit wanhoop al m'n woede uit op Multiplayer met resultaat een 48-1 score. Ach ja, beter dan een kapotte controller he? :p
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kijk op youtube, daar staan goede filmpjes.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Gister was ik echt een beest tijdens een match, looptie opeens vast :\ Iemand anders ook al meegemaakt of heb ik de primeur?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had net 40-2 op Ambush, lekkere score dacht ik zo ^^
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    90-2 op Shipment vond ik ook wel leuk net, op Headquarters. :p Campen met een Light Machine Gun ftw! :D
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net 250-2 op overgrown... ook wel leuk dacht ik zo. \o/:lol: |:-

    Maar nu even wat nuttigers.. ik speelde gisteren tegen iemand die maar niet dood kon... was search and destroy hardcore, en hoeveel kogels je ook in hem pompte, hij ging niet dood.. ook stond ie gewoon stil in de spawn.

    Iemand dat ooit eerder gezien? zag eruit als een glitch.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Wat was het jij tegen de rest? :{
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij Tricker :9:9:9
    soms heb ik dat wel maar dan hebben ze last stand en dan als ze vallen zijn ze niet te doden HE tricker:9
    maar zoals jij het zegt nog nooit
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof je het zelf? zo'n score heb ik nog nooit gezien. het hoogste wat ik ooit heb gezien was 220-30 op shipment van mij
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vragen mag hoe krijg je 2 punten met welke gamemode? want ik heb er nog nooit zoiets gezien.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja hoor 220 kills x'D
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het over de kill/death. Dus die ene gast beweert dat hij 250 kills en 2 deaths op overgrown haalde. Whaha!!
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. bijna elk potje heb ik op shipment met headquarters wel 150+ kills. Ieder zijn eigen niveau, he?
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachen man...

    Mijn post was de overtreffende trap van de 2 posts daarvoor... vindt dat altijd zo nutteloos om je score te plaatsen.

    Scores boeien mij niet, speel alleen team gerelateerde games zoals S&D hardcore.
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hardcore S&D is idd de beste gamemode. maar als je voor de kills gaat,( dus al die wapenchallanges) kun je beter gewoon hq tdm of domination spelen.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup... krijgt maar 1 leven in S&D... dus minder kans op kills voor de wapen challenges.. maar dat is wel okee vindt ik, lekker rustig tempo zo.

    Als COD5 of COD6 uitkomt, dan heb ik met dit tempo wel zo'n beetje alle challenges compleet. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina