Dude.. die game moet je echt kopen! Hij is zeker ondergewaardeerd! Haast niemand heeft hem nog gespeeld, maar je MOET hem gewoon spelen als je van een game houdt die een erg diepgaand verhaal heeft en de actie ervan af spat! (Geef ik je nu nog meer druk? )
Vond the darkness best wel kut eigenlijk. Kan me nog goed herinneren dat toen Overlord en The Darkness uitkwamen. (gelukkig heb ik Overlord gehaald)
Over Condemned hoor je bijna niemand meer, maar degene die het hebben gespeeld zijn bijna allemaal laaiend enthousiast. Voor mij is het ook de beste 360 spel die ik gespeeld heb, puur om de sfeer en om de emoties die het bij mij los heeft gemaakt. Angst en genot liggen in dit spel dicht bij elkaar.
Ik heb zelf een bloed hekel aan rappers, maar Def Jam2 vind ik wel een supper gaaf spel. en toch leuk om die rappers bruut de kop in te slaan
Ik vind Conan een beetje ondergewaardeerd. Hij is ondergesneeuwd door andere betere games, maar deze game is ook gewoon heel tof. Er zitten een paar kleine bugs in, maar in al het shootergeweld op de 360 is Conan een toffe hack 'n slash. Ik was in ieder geval zeer verrast door deze titel. Je kunt deze game eigenlijk zien als het kleine, misvormde broertje van Ninja Gaiden.
The Club Nog niet uit, maar aan de aandacht voor het topic te zien nu al ondergewaardeerd. Vond de demo echt leuk. Maarja mensen houden niet meer van dit soort arcade achtige games.
kan ik me wel voorstellen ja.. volgens mij is dit het zelfde verhaal als AC6. echt een top spel alleen ondergesneeuwd door de rest van de top titels
Ligt er ook aan op wat voor niveau je DOA speelt natuurlijk . Maar persoonlijk vind ik dat je tegenwoordig fighters niet met elkaar moet vergelijken. DOA is iets heel anders dan SC en VF. (of tekken xD wat ik zwaar kut vind) Ze hebben wat hun eigen character zeg maar.
Ik denk dat je Devil May Cry 4 ook in dat rijtje mag noemen, van games die nog uit gaan komen maar waarschijnlijk ondergewaardeerd gaan worden. De reviewcijfers zullen best goed zijn, maar ik denk niet dat veel mensen dit gaan spelen (mede door het topic op xbw dat niet door meer dan 5 verschillende posters levend wordt gehouden)
DMC heeft best wel een grote fanbase hoor . Denk dat het wel ietswat meevalt. Maar ik denk dat mensen niet zien wat er allemaal mogelijk is in die game en hierdoor misschien wat ondergewaardeerd zou kunnen worden.
Van de fanbase is waar, maar ik denk dat dat voornamelijk PS2/3 gamers zijn. De Xbox 360 versie zal denk ik niet zo'n succes versie als de PS3 versie.
Ligt eraan ik denk persoonlijk dat DMC best wel goed ontvangen zal worden. (in japan zeker) En voor fans van het genre is het zeker een must. (mensen die ninja gaiden 2 gaan halen, halen waarschijnlijk DMC 4 ook)
Ik moet zeggen dat het spel me weinig aan leek, maar dat de demo mijn mening heeft doen veranderen. Het speelt gewoon lekkerder dan een Ninja Gaiden of Heavenly Sword (hierbij ga ik puur af op de demo's) en heeft een soor arcade sfeertje die ik wel vaker bij capcom spellen ervaar. Ik hou het spel in ieder geval in de gaten.
Ik vind dat Prey erg ondergewaardeerd is. Een supervet verhaal met vette shootouts en coole wapenns. Het feit dat je deze game voor 20 euro bij Free Record Shop kunt kopen zegt genoeg volgens mij.
ik heb Prey bij launch gekocht (samen met BFME II geloof ik) maar ik vind hem niet ondergewaardeerd,.. 't is een okaye shooter met wat grappige leveldesigns en een paar leuke wapens maar ik vind t echt geeen topper,.. daar speelt t allemaal wat te losjes voor
Kan ik me niet in vinden. Heavenly Sword speelde veel lekkerder weg dan de dmc demo! HS is op de ps3 dan ook DE meest ondergewaardeerde game, maar daar gaat deze thread niet over.
ik vond HS wat te makkelijk,.. voor de rest een vette game maar de game dwong je niet echt beter te worden zoals bijv Ninja Gaiden wel deed. (DMC heb ik geen mening over want heb ik alleen nog maar demo van deel 4 van gespeeld)