lol 1 van me beste potje ooit: http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=275230380&player=Blackshadow1993 jammer dat de 1e 2 samenwerkten oh ja 16 odball kills terwijl ik dr maar 8 had, kijk maar bij breakdown, best vaag
Denk je nog steeds niet na 2000 potjes gespeeld te hebben van "ik ben niet gemaakt voor dit spel?".:b: Grapje kerel ik fok maar wat.
Ik heb laast nog met die Skilledalex in een Custem gespeeld oO. Vind zelf custems ook leuker dan MM. Speel ook veel met wat vrienden van mij die toch echt wel op goed niveau zitten (L50s, RL vrienden) dus met hun spelen leer je wel lekker veel van. Ben nu 40 met Lone Wolves, hopelijk binnekort richting 45 werken.
Ik ben niet zo heel goed, ik speel het voor de lol. Ik had laats wel een geinige kill, ik was aan het laseren en er komt een mongoose aan met 2 gasten erop en ik laser alleen de achterste. Zag er wel geinig uit
Hoe komen jullie nou aan mensen die mee willen doen in een custom game, als ik mensen invite komen ze nooit.
Ja ik lach me altijd kapot als ik tegen die sukkels speel Mijn internet is vandaag eindelijk weer fatsoenlijk, kom zo wel weer ff op live Towel wat is nou je nieuwe GT?
Ja erg irritant, we gave ze net nog wel pakkie 2vs3 maar het blijft me wel irriteren, je hebt nu bijna net zon kut stats als mij. Nieuwe tag is Towel1stPlace voeg maar toe
heej ik bedacht me net dat ik ik een mooie foto wil make met een stuk of 10 mensen, dit had ik in mn hoofd: 2 hornets die best hoog vliegen naast elkaar en 2 mensen per hornet op de passengerseat en 2 mensen op de vleugels op de hornet met elk een laser ofso wie gaat me allemaal helpe?
hoeveel mensen gaan me helpen van xbw?*) een paar screenies van hoe t er uit zou kunnen zien: misschien doen we t ook anders?, en nee een scorpion is te zwaar voor op een hornet, zelfs voor 2 hornets