[XOne] linksys WRT54GA

Discussie in 'Games' gestart door bous, 25 jan 2008.

1. bous

bous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helpen jullie ook met het installeren van routers?
    Mij lukt het echt niet om de linksys WRT54GA te installeren ik ben nogal een leek op dat gebied.
    er zit een cd bij die het automatisch voor je zou moeten doen maar niet dus. Na stap 6 stopt hij ermee alsof hij hem niet kan vinden.

Groetjes,

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm wat is je probleem op dit moment (heropend thread) hoe heb je je router aangesloten op je pc?

3. bous

bous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het zondag weer gaan proberen en dan zet ik alles wel even op een rijtje wat er precies het geval is.

4. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer deze stappen eens, ik kreeg dit van de PC winkel voor de WRT54G. Want ze zeiden tegen mij dat ik het CD´tje niet mocht gebruiken omdat hij vast zou lopen bij een van de stappen.

alsjeblieft: ;)
    [​IMG][/URL][/IMG]

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gewoon zonder cdtje geinstalleerd en achteraf de beveiliging geregeld. Het bereik is fantastisch. ik zit hier op zolder en dat ding staat beneden. Ik heb dat ding gewoon aan de pc gedaan en hij werkte gewoon. toen ik heb een keer gereset had deed ie het niet meer, maar toen heb ik gewoon snel de wizard thuisnetwerk maken opnieuw gedraaid.

6. bous

bous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst bedankt voor de reacties. kwam er net achter dat het de WRT54GC is ik weet niet of dat iets uitmaakt? Darkbird de site werkt niet =(
    Vanaf de modem doe ik de kabel in de internetport van de router zodat die twee zijn gekoppeld en de kabel van de pc in de ethernetpoort 1 van de router. Is dat uberhaupt goed aangesloten?

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, maar ik heb het anders. Ik heb een usb modem in de computer en dan via de computer naar de router. wat ik heb is volgens mij niet gebruikelijk

8. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is goed

Dit is wat er op mijn linkje stond:

1. Open internet explorer
    2. Typ in adresbalk 192.168.1.1
    3. vul bij gebruikersnaam en wachtwoord in ‘’admin’’ als dat niet werk typ dan alleen bij wachtwoord ‘’admin’’
    4. Klik op wireless
    5. Klik op wireless security(de regel eronder)
    6. kies security mode (bij 360 alleen WEP en WPA als je die draadloos wil verbinden)
    7. Kies een wachtwoord
    8. Klik op save settings
    9. Klik op continue
    10. Nu kan je draadloos verbinding maken met een PC of Xbox door middel van de SSID en het wachtwoord dat je hebt.

Deel Deze Pagina