ioP I illusionZ of Peac3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door OutLaW, 27 jan 2008.

  1. OutLaW

    OutLaW Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoo, dit word meer een recruitment thread want ik dacht dat ik et hier et beste kon plaatsen.

    ioP I illusionZ of Peac3 zoekt voor een zeer goede Shotgunner met goede communicatie voor GoW. Hij moet weten hoe het spel werkt en goed teamworken.
    We staan nu 5 - 0 op ConsoleGaming: http://gow.360.consolegaming.eu/stats.php?id=2143

    We staan ook op GB Doubles Ladder: http://gamebattles.com/xbox360/gears...-peace-doubles

    We gaan natuurlijk ook op de Clan Ladder van GB maar we moeten eerst wat meer op elkaar ingespeeld raken.
    We hebben ook een Team UK, met onderandere een paar voormalige xP spelers: http://gow.360.consolegaming.eu/stats.php?id=2230

    Zodra we steeds bekender en bekender worden, komt er natuurlijk ook een site.

    Dus als je zin hebt om wat met ons te spelen en evenueel een Try-Out wil, post hier dan gewoon een reply of voeg me toe op MSN: sjoerdisthebest@hotmail.com

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  2. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes
     
  3. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende keer handig er bij te zetten om welke game het gaat ? shotgunner? ik dacht waarom zou je een apparte Shotgunner moeten hebben bij CoD4 ?

    toen ik op die GB link klikte zag ik dat het voor GoW was
     
  4. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende x je bril op doen
     
  5. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch ge-edit

    volgende x nadenken;)
     
  6. OutLaW

    OutLaW Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand mischien een aanrader?
     
  7. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, heeft hij er naderhand bijgedaan, dus zoals RUTTIEE zegt, volgende keer ff nadenken \o/
     
  8. OutLaW

    OutLaW Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand mischien een aanrader?
     
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik wil best met jullie spelen voor GB hoor, want ik ben master of the shottygun \o/
     
  10. OutLaW

    OutLaW Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... je zit toch in TZ?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  11. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    MASTER??? Als ik 1 iemand moet aanraden van TZ dan is het TZ I NeMesiZz voormalig DTP Bigsmoke. Alleen volgens mij speelt hij op GB voor Gx2 ( Guilty Gears ). Of ik zou: DarkRikku579 aanraden, hij is zeer goed met shotgun ( vooral slaan :lol: ) Maar hij is wel snel aggressief en vat (bijna) alles verkeerd op :p
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Haha dat was sarcastisch
     
  13. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    BigSmoKe heeft echt gen GB account, zit bij aoD en niemand wilt hem van zn roster afhalen daar, best wel irritant
     
  14. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit hij op Consolegaming ook bij Aod want hij speelde met TZ mee tegen ons. Ze Flashde ons een beetje erg, ze zeiden eerst dat Dreamer zich niet lekker voelde en slecht speelde, 5 minuten later vragen ze cm aan gw (dreamer speelt mee) En dan willen ze in 1 keer cm tegen ons en zegt dreamer dat Sliv zich niet lekker voelt en naar bed is dus ze kunnen spelen. Terwijl Sliv juist zei dat dreamer zich niet lekker voelde?????? Ik vond het al verdacht en het was helemaal grappig dat ze heel geheim zinnig deden over TZ I Nemezizz wie dat nou was, toen versprak dreamer zich in de match op Tyro station en zij: Lekker gedaan Bigsmoke |:- Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze hadden gewacht dat Bigsmoke online kwam en dan pas tegen ons zou gaan spelen. Bigsmoke had ook snel een account aangemaakt want hij had maar 30 gamerscore en die allemaal gehaald op die dag. Zen of the art re-loading 1 en 2 :p Maar ik vind het alleen wel jammer als het zo dat TZ een zwaar goede speler uit een andere clan nodig heeft om van ons te winnen :'-( Maar zit hij dus in AOD of niet?? Want ik dacht Gx2 Guilty Gearz want hij heeft zich zelf in laten schrijven voor ons toernooi op xboxworld voor Guilty Gearz.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    @Blacklist:

    Ik voelde me prima maar ik ging naar bed want ik had een zware dag daarna. En Dreamer zei tegen mij dat hij zich niet lekker voelde en dat hij niet wilde clanmatchen maar uiteindelijk ging hij het toch wel doen.
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij speelde ook al tegen ons met iQ
     
  17. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Silver Drake
    Zonder Bigsmoke hadden jullie niet gewonnen :b:
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach BigSmoke wil gewoon met zijn vriend Tripmode spelen...
     

Deel Deze Pagina