The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Door al dat Mass Effect en andere games ben ik die complete besturing van Oblivion weer vergeten. Ik moet maar weer eens een bezoekje brengen aan het hoge noorden van Cyrodiil. ;):9

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enigste waarbij oblivion gigantisch lang laad als die ook maar een vijand of lijk wil looten??

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarschijnlijk niet, maar ik heb er in ieder geval geen last van. ;):9

4. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is hij wel de enige dan :9 want dat heb ik ook niet.

5. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook wel eens last van. meestal als ik al een tijdje aan het spelen ben.
    er moet in het spel ook gigantisch veel onthouden worden. als je ergens wat op de grond neer tyft om dat je het niet meer nodig hebt of zo dan blijft het altijd ligge, had van mij niet gehoeven dat scheelt wel weer met de laad tijd denk ik.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo, nu heb ik ook de GOTY editie van Oblivion ook op mijn PC. Ik kan hem zonder problemen spelen op een resolutie van 1680-1050 en dat is bij mij voluit. Nu zal ik eens uitzoeken hoe ik 10.000 watermeloenen kan laten regenen zoals op Youtube te zien was. ;)8)

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Oblivion op de 360 wel een beetje als een PC game spelen die draait op een PC die het niet helemaal aan kan... Soms staat alles even 1 seconde stil, af een toe vertragingen enzo. Het blijft een briljant spel, maar zonder die kleine vertraginkjes elke keer zou het spel helemaal perfect zijn.

8. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je je cache legen (a-knop inhouden bij het opstarten tot bethesda-teken in beeld komt) helpt vaak wel, bij mij werden alle gebouwen zwart en een aantal dingen roze, toen heb ik hem geleegd en daarna was alles weer normaal.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ik vond ik altijd wel leuk, want ik weet namelijk nog hoe ik voor de eerste x het spel speelde, en daar gooide ik al mijn poiton vlak voor een stad weg, omdat ik dacht dat ie guards achter me aangingen omdat ik gestolen potions had.

dus na 100 uur ofzo, kan ook minder. zag ik het nog steeds liggen en dacht ik aan vroeger8)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee in het begin al, en alles laadt zooooo gigantisch traag, echt niet normaal! En dat sinds ik oblivion weer speel en zo'n patch kreeg, ik snap er echt niks van. De lol is er gewoon af :'-(

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat valt best wel mee. Bij Mass Effect precies hetzelfde probleem, maar daar heb ik een goede verklaring voor. De Processor, en dus het werkgeheugen van de Xbox 360, is nog lang niet zo goed als deze twee spellen zelf. Dat betekent dat hij de games lang niet zo snel kan verwerken als een dergelijke ripp-off zoals Two Worlds. Two Worlds is grafisch veel minder sterk, maar laad sneller en doet de meeste dingen in-game. Laden komt bijna niet voor, zeker niet vergeleken bij Mass Effect en Oblivion. Je moet de processor en dus Microsoft de schuld geven en niet Bethesda. ;):)

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Of jezelf omdat jij het koopt :+

13. patje1980

patje1980 Crazy freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje.
    ik heb shivering isles gedownload en nu doet oblivion heel raar, lange trage opstart, heele lange laadtijden en blijft constant vastzitten, heb al geprobeerd om isles eraf te halen en opnieuw te downloaden maar dit helpt niets, heeft iemand een idee , want zo speelt het voor geen meter, hij blijft steeds om de zoveel tijd vastzitten.

14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.383
    hij moet dan even de extra content in laden, gebeurt mij ook altijd

15. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Waar kan ik ergens lockpicks vinden of kopen?
    Ik ben Imperal city gezocht maar geen een verkoper in het market district verkoopt lockpicks=(

Heb ook al in grotten en forten gezocht maar daar krijg ik gold en zo maar geen lockpicks.

Heb lockpicks nodig voor een opdracht en wil zovlug mogelijk verder!8):cool:8)

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skeleton key... google dat maar eens :thumbs:

17. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    en als je nog niet zover bent???

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan lockpicks kopen bij de Hack 'n Slash oid in de Imperial City Market district.
    Of in kratten. (Dungeons)

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook de thiefsguild joinen

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Of Shady Sam, als je de westelijke uitgang van de Imperial City neemt dan een stukje langs de muur naar het noorden loopt kom je hem wel tegen. Hij heeft altijd 40 Lockpicks bij zich.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina