Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ACOG heeft als voordeel dat je je radar gewoon blijft zien tijdens het inzoomen, tevens kan je nog een klein beetje zien wat er om je heen gebeurd.

Ik gebruik het alleen nooit

2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf soms de m40 met ACOG en heel soms de Dragunov ermee :)

3. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt online wel een lobby aanmaken en vrienden uitnodigen maar kun je ook een lobby aanmaken en dat random mensen zomaar kunnen joinen? Dat moet wel kunnen toch maar ik heb geen idee hoe.

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt of een private lobby of gewoon mensen joinen. Er is dan gewoon iemand de host..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Waarom wil je dat? Als je Find Match doet heb je de kans dat je zelf gaat hosten (ik maak het redelijk vaak mee), of dat je in een bestaande lobby wordt geplaatst.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben standaard altijd de host.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Knap, aangezien je dat niet kan instellen.

8. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De map 'Backlot' laadt niet meer bij mij. Op 90% krijg ik een foutmelding ("...disk may be dirty or damaged..."). Heeft iemand een idee bij welke helpdesk ik dit het beste kan melden?

Ik heb al mails verstuurd naar Activision UK, Activision USA, CharlieOscarDelta.com en Infinity Ward. Ik heb van allemaal nog geen antwoord.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Service lijn van xbox bellen, en anders kan je ook nog terug naar de winkel. Misschien zijn daar zulke aardige mensen dat ze hem om willen ruilen :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik, maar ik ben het altijd, ik doe find match en dan moet ik altijd op andere mensen wachten, ik heb denk ik twee keer gehad dat ik geen host was.

11. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Acog is al helemaal een ramp. Maar met de normale scope heb ik ook dat er soms 'geen kogel uitkomt'. Dan zit ik stil, mijn tegenstander ook en dan schiet ik raak en dan alsnog niks.. Dat hebben trouwens wel meer mensen ook met de PS3 en PC verder dus niks onzin.

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit altijd als ik een slechte connection heb.8)

13. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat kan niet, aha. Dat was wat ik wilde horen :).

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan me soms zo dood ergeren aan de mensen die in mijn team zitten. Ik speel dan mercenary team deathmatch en heb een gemiddelde score van 30 op 10 ofzo en dan doet de 2e persoon in mijn team iets van 8 op 20. |:- Vind je het gek dat we dan elke match verliezen.|:-

15. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Customer Support heb ik ook al gebeld en ben ook al bij de Media Markt langs geweest.

16. Fantasy

Fantasy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af hé, wat vinden jullie nou de beste sniper?

Ik gebruik nog gewoon altijd de eerste sniper (weet zo de naam niet uit m'n hoofd)

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Beste sniper: M16, gewoon niet snipen ;)

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    De Assault Rifles challenges gaan nog prima, net als de LMG. En dan moet je opeens de SMG's doen. Hardcore kut gewoon :emo: Shotguns heb k nog nooit gedaan, snipen gaat me ook totaal niet lukken. Maar het blijft vet.

19. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh.. Ik heb net prestige gedaan na 2 gouden wapens gehaald te hebben (shotgun en M60) en een hele berg skins van totaal 2800 headshots. Dag dag skins en gouden wapens.
    Had zin om weer eens een andere badge te hebben, maar nu blijkt dat CoD4 online het weer eens niet doet en kan het niet :mad:
    Fijn..

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht ook elke keer nu kap ik en ga ik lekker camo's halen maar elke keer dacht ik f*ck op ik wil een nieuw logo ben de in de 7e prestige level 38, volgende prestige krijg ik zo''n kruis met zoon rood balletje erin daarna het rode kruis en daarna alweer het gouden kruis xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina