[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je moet je gewoon niet te druk om dat soort dingen maken en genieten van de film, dat doe ik tenminste. Enige waar ik me wel jammer vond was dat je niet veel over het monster te weten kreeg... maja dat hoort natuurlijk ook bij 't perspectief. Ik vond het iig een erg leuke film (vooral om in de bios te zien!) :thumbs:

Edit: Kreeg net deze doorgelinkt (natuurlijk zitten hier spoilers in): http://www.cloverfieldendingcredits.com/

Edit 2: Ah, je krijgt dus wel te horen waar het monster vandaan komt =P. Ik dacht dat er na de credits nooit iets belangrijks kwam -_-

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja begrijp me niet verkeerd. Ik heb me nog steeds zeer vermaakt, alleen het einde viel me tegen. :)

Ik ben nog blijven zitten in de zaal. En die credits duurden zó lang. Volgens mij deden ze dat expres. :D De cateraar, de personal assistants, elk nummer dat op het feestje gedraaid werd, álles werd ge-credit. En dan uiteindelijk hoor je wat onverstaanbaar gebrabbel. :+

Ik weet niet zeker of dat wel klopt wat er op die website staat! Al die dingen heb ik ook gelezen op imdb.com, maar daar worden ze met hele andere zaken verbonden.

Quote van J.J. Abrams over de achtergrond van het monster:
    And where is he from? "We don't say deliberately," notes the writer, Drew Goddard. "Our movie doesn't have the scientist in the white lab coat who shows up and explains things like that. We don't have that scene."

The film does give us clues. You can clearly see an object flying into the ocean behind Rob and Beth in the closing shot, though Abrams has stated that this is a satellite, which was part of the marketing campaign for the film.

Note that in the "viral" marketing campaign for the film, there were hints concerning the "Bloop" incident. In 1997, the U.S. National Oceanic and Atmospheric Administration recorded an ultra-low frequency underwater sound that was never identified. Scientists who studied the phenomenon said that the creature that produced it would be much larger than a blue whale.

Also in the viral campaign were several news reports concerning the destruction of an oil drilling rig, further linking the creature to the deep ocean.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister Knocked Up en Rush Hour 3 gezien.

Ik vond het beide wel een aardige films. Ik geef ze allebij een 7,5.:)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren gekeken naar Stan Lee's Lightspeed.

Wat een bagger film.
    Het acteerwerk is zéér beneden peil en de film zit vol met fouten.

Voorbeeld.
    Edward Barlett gooit kwaad zijn laptop dicht , de volgende scene (<3 seconden later) laat zijn laptop gewoon open.

Cijfer : 0

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Net CloverField gezien en ik vond de flim echt Geweldig!! Super gewoon! Ik zit alleen wel met Gigantisch veel vragen....en als je goed op let in de film kom je ook wel dingen teweten op een vervolg...maar toch....ik wil nu graag antwoorden :+

CloverField 9/10

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Echt lache, die reviews over Cloverfield. De ene helft vindt 'm legendarisch, de andere helft stopt op de helft door zeeziekte:+.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    I Am Legend

Opzich was het wel een mooie film, en het keek lekker weg. Vond alleen het einde een beetje gerushed. Voor de rest aardig :)

8. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Clovefield gezien. Goeie film :)

Vewijst echter naar een bepaalde game. Tel daar bij op dat de film woord uitgegeven door Paramount Pictures en dat er nog een aantal details zijn die verwijzen naar die game.

Oke het is nog niet officieel bevestigd.

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    welke game als ik vragen mag? ^^

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Welke game?

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ik weet wel welke je bedoelt maar ik zat tedenken aan een deel 2 van The movie

12. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet helemaal eerlijk want de game bestaat uit 2 delen en de gebeurtenissen van Cloverfield past gewoon heel erg goed in het verhaal tussen deze 2 delen. :)

Ik heb mij namelijk erg verdiept in de saga van deze games :)

Voor de nieuwsgierige onder ons ;)

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Dreamers (Bernardo Bertolucci, 2003 )

Erg knap hoe Bertolucci een tijds- en sfeerbeeld weet te creëren door gebruik van muziek, kleurgebruik, dialoog (taal) en scènes uit films waaraan wordt gerefereerd. Visueel is er helemaal niets op aan te merken. Ik had alleen wat moeite me te identificeren met de karakters, omdat ze zo star en vreemd zijn. Daarom deed het einde me eigenlijk ook zoveel. Eindelijk is daar die splitsing in karakters en het verbreken van dat overdreven verbond. Het zal ongetwijfeld de bedoeling zijn geweest van Bertolucci. Sterke film, maar ik moet hem nog even goed laten bezinken.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben vaak erg nieuwsgierig aan de hand van jouw commentaren. Deze gaat ook op de lijst.

Morgen trouwens met vriendin en broertje van vriendin naar Cloverfield. Erg origineel I know :+

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een kleine waarschuwing omtrent The Dreamers: veel naakt en sex ;) Dat kan nogal afschrikken (vooral als je met anderen kijkt). In het geval van de naakte Eva Green is het uiteraard geen waarschuwing, meer een aanbeveling :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Handig om te weten ivm informeren van vriendin ;)

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net The Bourne Ultimatum gekeken, zeer waardig einde van de trilogie!
    Heerlijk wegkijk film, actie, achtervolgingen en een goed verhaal.

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

National Treasure: Book of Secrets.

Veel kan ik er niet over zeggen, want ik hou gewoon van dit soort films. Elke aanwijzing is super uitgewerkt en de beelden zijn prachtig te noemen. Nicolas Cage acteert natuurlijk weer top. Hopelijk komt er ook nog een derde deel, want de eerste twee delen staan bij mij hoog in het vaandel.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2008
  19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn films van de afgelopen dagen:

Rise of The Footsoldier:
    Deze film op aanraden van hier gekeken, zeer goede film. Sommige scenes zijn vrij grof en het is echt een stoere mannen film over een hooligan die in aanraking komt met het criminele circuit. Niet echt geschikt om met je vriendin te kijken tenzij die ook een beetje f*cked in the head is :+.
    Cijfer 7,5.

Anchorman: The Legend Of Ron Burgundy:
    Deze film blijf ik geweldig vinden, al een paar keer gezien en ik lig nog steeds dubbel. Het is wel humor waar je van moet houden, maar ik heb op sommige momenten buikpijn van het lachen gehad. Vooral door de geniale uitspraken die gedaan worden. Zoals bv in mijn sig. Totaal andere humor dan bv Superbad en Knocked Up waar ik persoonlijk geen drol aan vond.
    Cijfer 8.

We Own The Night:
    Aardige actie/drama film over 2 broers. De ene is een politie agent en de andere is een manager van een club waar de russische maffia zich graag begeeft. De film is lekker te volgen en Eva Mendez doet weer haar usual thing.
    Cijfer: 6,5.

Edit
    Ik had trouwens ook nog Gone Baby Gone gekeken.
    Leuke film met een goed en pakkend verhaal, alleen wordt je na een tijdje doodgegooid met plottwists.
    Cijfer 7.

Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  20. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    No Country for old men
    14 Februari te zien in de bios. De film gaat over een man die 2 miljoen dollar vind in de woestijn en vervolgens achterna wordt gezeten door een psychopaat die iedereen die in de weg staat opruimt. Goede film alleen het einde vond ik vaag en erg tegenvallen. Daarom een 7

Gone Baby gone
    Een film geregisseerd door Ben Affleck. Misdaad/Mystery.
    Casey Affleck (hoofdrolspeler) en zijn vriendin zijn privedetectives die de vermissing van een meisje in een achterstandsbuurt moeten oplossen. Samen met twee rechercheurs proberen ze de zaak op te lossen. Dit gebeurd niet zonder slag of stoot. Erg goed geacteerde film die tot het einde blijf boeien!
    Een 8

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina