Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De gexte_PSV

De gexte_PSV Guest

Ik begin de lag eigenlijk als normaal te beschouwen..wat ik vooral slecht vind aan dit spel is als je op de paal schiet via de keeper ofzo de bal terugkomt in het veld maar er een hoekschop wordt gegeven. Volgend jaar dan toch maar Fifa kijken??

2. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Kritiek geven mag, maar jullie zeiken hem helemaal af en spelen hem alsnog. Als het jullie niet bevalt, speel dan FIFA? O nee, PES is toch beter hé? En omdat PES en FIFA de enige beste voetbalspellen zijn, is PES dus de beste hieruit.

:+

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kritisch? Er zijn hier een paar leden kritisch, maar het gros is gewoon aan het napraten. PES 2008 heeft inderdaad nogal wat minpunten, maar dat hoeft niet iedere pagina weer herhaald te worden. Er zijn hier een aantal mensen die steeds een flinke post maken, en alles wat er fout is op gaan noemen. Ja, dat weten we nou wel, mogen we nou ons spel weer spelen? Als je kijkt in threads van oude PES delen ging het nooit alleen maar over de kwaliteit, maar ging het over de Master League, of over hoe leuk het gisteravond online (ok dat kan dus nog niet met 2008 ;)) was, of tips vragen hoe je beter wordt. Het PES 2008 topic lees ik nog geregeld, maar ik vind de discussie eigenlijk niet interessant meer. Ik wil gewoon mijn spel spelen.

/edit: zie voor een voorbeeld de post hieronder :x

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Eindelijk iemand die precies hetzelfde vindt als ik. Vooral met Barca en Man Utd is het echt huilen met de pet op. Rooney en Ronaldo zijn het unstoppable, en met backs die alleen maar gaten laten vallen is normaal verdedigen er ook niet vaak bij. Tot en met deel 5 speelde ik nooit met DMF's, maar sinds deel 6 is dat een must. Je backs slapen gewoon de hele fucking tijd en de flanken liggen elke keer open. In deel 5 was dat ook wel zo, maar in mindere mate en toen waren er nog niet zulke belachelijke stats als nu voor Ronaldo, Rooney en het Barca 4-tal.

Online is de lag een te groot probleem. Na 4 maanden mag je toch wel verwachten dat je een normaal potje online kan spelen. Als dat dan is een keer lukt, kom je weer één of andere Barca-loser tegen. Lekker is dat. Konami moet maar is een goed online systeem invoeren (a la Halo 3 met matchmaking bv) en zorgen dat je normaal voetbal moet spelen. De AI van je tegenstanders offline is bedroevend, niemand dekt door, zelfs niet op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Ik hoop echt dat ze dit in deel 09 is goed aanpassen want dit zijn toch wel missers waar je U tegen zegt en die ik niet terug wil zien in het volgende deel.

5. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    als ik eredivisie doe..
    daar sta ik 1e en heb gewonnen..
    maar ik krijg me achievement niet hoe kan dat ?

6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je hebt wel een punt hoor. Ik ben het met je eens dat bepaalde kritiekpunten nu wel duidelijk zijn gemaakt, en dat we daar nu wel genoeg over gelezen hebben. Alleen heb ik bij dit deel eigenlijk geen zin meer om te praten over de Master League, aangezien die toch weer zo goed als hetzelfde is als bij de vorige delen, wat ik heel erg jammer vind. Zelfs de talenten die elk jaar 'geboren' worden zijn grotendeels hetzelfde.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

wel leuk om te zien dat ik een goede keuze heb gemaakt door dit jaar fifa te kiezen terwijl ik vorig jaar pes 6 had*)

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  8. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand hier de spelers die met pensioen zijn gegaan posten, van alle competities? alvast bedankt

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je moet een Match opstarten en dan tegen de team winnen waarmee je de Eredivisie won. Dus stel je won met PSV de Eredivisie, dan moet je nog een Match spelen met bijv. Feyenoord tegen PSV en dan met Feyenoord winnen. In ieder geval dat heb ik ooit gelezen. ;)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is dus een heel lastige achievement, want niemand kan van PSV winnen 8)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hahaha, pensioen? Dat klinkt leuk, voetballers die met pensioen gaan. 8)

12. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja gewoon spelers die gestopt zijn met voetballen ;)

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat zijn zover ik weet allemaal offline achievements.
    Er zijn er maar vier, uit me hoofd, die je online moet halen. :)

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een achievement om de Eredivisie te winnen hoor, de Ultimate Player achievement(Alle leagues+cups gewonnen en 1000 goals gemaakt geloof ik)

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Weet iemand goede PES-sites met alle namen van clubs en spelers up-to-date
    weet dat er een site is maar kan hem niet vinden

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bedoel je deze site toevallig?

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

heel toevallig wel ja
    thanks!

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Samuel Kuffour in het spel zit? En zoja bij welke club.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Misschien bij Ghana en anders Livorno.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt dit seizoen weer bij AS Roma dacht ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina