Ja ik heb het 1 en ander van Locustgod gehoord, maar wil het even van hem zelf horen. Hij smst net dat hij morgen terug belt... Bezig baasje
Ja Mike zit nu bij qG. Hij gaat het management doen samen met Smartiez, check www.teamqG.com Najah veel succes daar Mike! Dat je grootse dingen mag bereiken
Kerell!! Vette film he!, 1 van me favo films. hey maar ik spreek je binnekort weer is, heb nu zelf namelijk iets meer tijd. En jij maakt die tijd wel voor me
JA, hij moet, relaties duren tegenwoordig niet zo lang meer en hij gaat in eindhoven wonen dus over een maand of 2 is ie het zo zat dat ie vanzelf weer zijn xbox aanzet. En ik zit te wachten op de dag dat die nerd klaar is en kan helpen met de grote plannen. p'Z mr pG pG is dead but still lives in the hearts of many!
Jammer genoeg is die comment over relaties een harde waarheid Maar idd even druk druk druk op het moment, loop fulltime stage bij een ontwikkelings- aannemersbedrijf. Zit daar nog een weekje of 12 en ben ondertussen ook druk bezig om een woning in Eindhoven te vinden. Als alles netjes afgerond is en ik me shit op orde heb ben je de eerste die van me hoort Mike Dat weet je. Maar in die tussentijd houd me broertje me naam nog even hoog. P'z, trois rois ps. kan me niet herrineren die vorige reactie getikt te hebben, hint