Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    De 9e prestige vind ik wel mooi, dat rode sterretje met goud erachter ofzo :) die 10e vind ik eigenlijk erg lelijk maar andere kant staat het wel vet als je die hebt met lvl 55.

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ze hadden gewoon moeten zorgen dat je niet zo snel level 55 bent, want dit gaat gewoon te snel. Ik persoonlijk vind het helemaal niets om weer helemaal opnieuw te beginnen kwa wapens enzo, ik heb het 1x gedaan en doe het niet nog eens.

3. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de eerste COD waar de snipers echt zuigen. Bij COD3 was het echt perfect maar ja...

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dan dat je met je loop ergens tegenaan zit, maar dat zie je niet door je scope. Verschillende malen gezien in de killcam. Gewoon zorgen dat je niet dicht op een voorwerp zit.

Wel onzin.

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  5. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    jij kan er gewoon niet mee omgaan die 50 kaliber en die R700 kunnen "one" hit zijn die andere niet dan moet je stopping power hebben

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    wat hiervoor al gezegd is je bakt er dan geen reed van met snipers. In het begin is het een beetje lastig maar na een tijdje gaat het echt lekker. Had een keer een potje dat meer dan helft van de kills headshots waren.
    Ik doe meestal wel stopping power en iron longs. Erg handig

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Iron lungs is niet nodig ,je aimt pas egt als je iemand ziet.

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel handig als diegene net om een hoekje gaat en daarna weer terug komt, als je dan al los hebt gelaten wordt je aim weer helemaal gaar.

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke dat is dan ook wel weer waar ja , maargoed de ene gebruikt ze wapen anders dan iemand anders.

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee, hij heeft wel gewoon gelijk, het snipen werkt voor geen meter.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Is een headshot niet meestal gewoon direct kill? |:-
    Daarom vind ik bijvoorbeeld Juggernaut echt een scheitperk niet normaal...

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom gaan ze dus ook die update fixen ,met een m14 heb je trouwens ook 2 kogels op n hoofd nodig;) zonder stopping power iig.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het werkt zo:

Met sniper (de sterkste snipers dan)

Is headshot altijd een kill als je Stopping power aanhebt.

Heb je Stopping power niet aan en de vijand heeft juggernaut is headshot niet in 1 keer dood.

Anderzijds is een body shot met stopping power ook een kill als iemand geen juggernaut heeft

14. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar klopt dus geen reet van, heb jij de kogels van de Barrett .50 cal gezien ? Ook al raak je iemand op z'n buik moet ie neergaan.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin... niet elke online game is even soepel in COD4... ik heb, en vele met mij, zo vaak iemand een headshot gegeven, search and destroy, hardcore mode, dus 1 shot is 1 kill, en nog huppelen ze vrolijk verder zonder enige schade.

Het probleem zit in het spel... soms werkt het, soms niet, vandaar dat ze dit ook gaan patchen, het is een bekend probleem.

16. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! denet ff War Pig uitgespeeld op veteran, omdat ik daar in me eerste run geen zin in had=P. Maar nog wel mooier, Charlie Don't Surf ook gedaan, met dat helse stuk in het TV station. Nu heb ik alle missies op Veteran uitgespeeld. Nog bedankt voor degene die tips gaven een paar dagen geleden:thumbs:

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    de snipers hebben ook allemaal andere waardes in accuracy.

Wil dit niet zeggen dat ze niet altijd 100% nauwkeurig schieten?

En Nick, in het echt zul je er vast in 1 keer aan dood gaan, maar in het echt heeft niemand juggernaut. In dit spel is er door de perks iets meer mogelijk dan in het echt.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    door internet hapoering dubbelpost...sorry

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ben je al bij het stuk gekomen waarbij je in een helikopter zit en granaten moet afschieten of niet? Dat stuk is echt, echt, ECHT moeilijk op Veteran. Je leeft misschien 30 seconden van de eerste checkpoint, daarna blijft het echt uitproberen :emo: Verschrikkelijk was dat.

20. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt t over die ene missie Shock and Awe. Ja die heb ik gedaan.Ik heb alle missies al op Veteran gedaan. Alleen deze had ik op Hardened gedaan, vanwege het feit dat ik gewoon vastliep en verder wilde met de game. Maar nu ik de game 1x heb uitgespeeld ging ik toch maar die missies doen. Maar dat stuk dat jij noemt was idd een vervelend stuk ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina